Bare en tanke ang div mat.

I går eller noe var det en tråd ang billig produkter som first price, landlord, x-tra osv, husker ikke alle. Der var det også med regnet vaskemidler og såper.

En ting ingen her tenker på er melk, og melkeprodukter.  Tenker da spesiellt på Tine vs Q .
Tine er jo noe som "bestandig" har vært her, (har jo skiftet navn oppigjennom årene) .

"Alle" spiser ikke de to øverste skivene av hvitosten pga "solsmak", men ikke tenker på at melkekartong med vindu ødelegger melken som Q har. Blir solsmak på den . Tine har "solisolert" sine kartonger, for at melken skal holde seg like god hele tiden

Hehe! Jobber du i Tine? [8D]

jeg kaster de to øverste skivene fordi jeg synes de smaker plastik!!  Gubben min spsier dem da..  ;)

ORIGINAL: Senator Malin

Men da spør jeg.. Hvor ofte blir en melkekartong eksponert for sol..?

Om man tar den med på stranda? Daaaah [8D]

ORIGINAL: Senator Malin

Men da spør jeg.. Hvor ofte blir en melkekartong eksponert for sol..?

det kalles "solsmak" men melkekartongen blir jo eksponert for vanliglys.. det er mest den som setter smaken

Akkurat det du sa om Q og Tine sier onkelen min også, men han jobber i Tine da.. hehe
melken holder seg mye lenger uten det "vinduet" er ikke bare sol, men også lys.. [8D]

ORIGINAL: Heijdii

Akkurat det du sa om Q og Tine sier onkelen min også, men han jobber i Tine da.. hehe
melken holder seg mye lenger uten det "vinduet" er ikke bare sol, men også lys.. [8D]

ikke sola som er det værste nei, vanlig lys er jo værst da

ORIGINAL: langtidssniker

ORIGINAL: Heijdii

ikke sola som er det værste nei, vanlig lys er jo værst da

helt sant, det gjør at melken blir fortere dårlig.. hehe
tine sin melk kan være god i 3 dager etter holbarhetsdatoen er gått ut..[:D]

ORIGINAL: Solaa

Det sto noe om akkurat det der på kartongen til å begynne med, at det ikke har noen effekt... Men jeg kjøper uansett Q!
Holder meg klar av Tine så langt det overhode går! At en så stor aktør skal kunne kjøpe og skvise ut de små velger jeg å ikke støtte!!

Sa bare det onkelen min sa jeg, han jobber med melken i tine![:)]
jeg kjøper begge to, noen ganger er det lettest med skrukork og andre ganger kjøper jeg tine for den har
lengst holbarhetsdato..[:)]

synes ikke Q melken er noe god[:'(] men er hekta på den hvite Q sjokomelka, men blir så irritert for de selger den kun i små pakninger mens den brune Q sjokomelka har de i stor.... snufs....

Back
Topp