Bare en snartur innom...

delfie

Elsker forumet
Marsboerne2017
Heisann alle sammen, jammen lenge siden jeg har vært noe særlig her inne nå. Har jo flytta og har fremdeles ikke fått nett i det nye huset...sukk...
Er visst bare rot med overflyttinga av internetten dit. Sitter nå i gamlehuset (har internetten og dataen oppkobla der enda), men blir aldri til at jeg sitter her særlig lenge når jeg er her... Er foreldrene mine som har overtatt i gamlehuset nå så jeg disponerer det litt enda heldigvis. De skal ha det som helge/feriehus...

Sånn ellers så går det vel egentlig greit i Delfieheimen. Trives i det nye huset, begynner så smått å komme litt i orden, sjøl om fryktelig mye enda gjennstår.
Magen vokser som bare det, egentlig litt for mye i følge legen, så jeg skal inn til vekstestimering nå den 17. april. Legen var litt redd for at jeg begynte å utvikle svangerskapsdiabetes. Blodtrykket var også begynt å bli faretruende høyt sist kontroll, men jeg tror det har gått ned til normalen igjen. Det kjennes sånn ut.
Lillemor sparker nå og turner rundt så jeg tror da hun trives i allefall. Begynner å glede meg til hun har kommet ut, dette svangerskapet har vært mere slitsomt enn fantastisk så nå ser jeg virkelig fram til at det er over. Er skikkelig tungt, føler meg veldig alene om alt, men det er jeg jo så det er kanskje ikke så rart.
Nei nå ble det jammen mye sutring, det skulle det ikke være. Jeg skulle jo bare gi livstegn fra meg jeg og si at både jeg og ungene (både de utefor og inni magen) lever og har det egentlig bra!
Stikker innom og leser innimellom, men er ikke så ofte jeg får muligheten til å skrive så mye.
Ha en flott dag alle sammen[:D]

Klem fra meg...

Hei på deg!!! [:)]

Koselig at du stakk innom. Kjempekoselig med oppdatering, synd formen ikke har vært så bra da! Håper som Nikki at du hverken har sf eller sk.dia!!! Håper svangerskapet går bra framover. (Snart er det jo over, og vi får premien vår!!!)

Så hyggelig å høre fra deg igjen!!! [:D] Supert at dere har det bra!!! Håper det ikke er SF på gang da! [&:] 

ORIGINAL: Lillepusen

Hei på deg!!! [:)]

Koselig at du stakk innom. Kjempekoselig med oppdatering, synd formen ikke har vært så bra da! Håper som Nikki at du hverken har sf eller sk.dia!!! Håper svangerskapet går bra framover. (Snart er det jo over, og vi får premien vår!!!)

Signerer denne jeg delfie-mor! Klem fra meg [;)]

Takk for alle klemmer og hilsninger *klemmer tilbake til alle*

Har vært på kontroll idag og ting ser ganske stabilt ut, bl.trykk fremdeles litt høyt, men ikke for høyt og magen fremdeles i største laget, men har ikke krøpet enda lenger opp fra den røde streken.

Skal prøve å stikke innom litt oftere, gleder meg til jeg får nettet på plass i nyhuset nå, føler meg litt avstengt fra verden jeg når jeg ikke får vært her inne og oppdatert meg gjevnlig...

Men, men, sola skinner og det er en deilig temperatur ute så jeg skal vel ikke klage.

Ha en flotters onsdag alle sammen

Takk, og det samme til deg[:)]

Back
Topp