Undrer litt over en ting. I løpet av alle 7 årene vi har prøvd å bli gravid, har jeg kun opplevd en positiv test. Det er 11 år siden, og endte i MA i uke 12. Siden da, har jeg aldri sett en positiv test. Og det rare er, ikke en gang noen få dager etter jeg tok ovitrelle, fikk jeg positiv test. Jeg leser at dere har rester av hcg i urinen opp til 7-8 dager etter, mens jeg knapt hadde en skyggestrek 4 dager etter jeg tok sprøyta. Finnes det noen tilstand hvor kroppen frastøter hcg Høres veldig rart ut, men jeg har allerede en autoimmun sykdom, hvor kroppen min går til angrep på en frisk del av kroppen min.
Da jeg var gravid sist, hadde jeg hyperemesis, og lå på sykehus for å få i meg noe væske. Kanskje kroppen min er livredd for å bli gravid igjen Eller er jeg helt på bærtur nå er det vanlig å ikke få positiv test etter ovitrelle?
Da jeg var gravid sist, hadde jeg hyperemesis, og lå på sykehus for å få i meg noe væske. Kanskje kroppen min er livredd for å bli gravid igjen Eller er jeg helt på bærtur nå er det vanlig å ikke få positiv test etter ovitrelle?