Bare en liten oppdatering...

kjersti72

Elsker forumet
Er ikke død eller noe altså, bare hatt en fryktelig travel jul med barn og mann og fullt hus. Fikk masse fint til henne, bl.a signert eventyrbok av Märtha Louise, til en liten prinsesse fra en ekte prinsesse !!!!. Spist masse god mat, men det vil og si at jeg stort sett har stått på kjøkkenet og da hehe. Hun har spist sjokolade, julekaker, snop, chips, kort oppsummert det meste, nå skal hun på oppfeiting !!!!
Var på personalmøte i går og skal på jobb i helga, men de skal prøve ut "nordsjøturnus" så det vil si vi skal ta doble vakter hele helgen og bare jobbe halvparten av helgene, så da ender jeg opp med 4, hver helg [:D][:D][:D], men da fra 0730 til 22 både lørdag og søndag. Går fortsatt med litt feber så tenkte kanskje jeg skulle levere inn en urinprøve for å se om jeg er helt kvitt nyrebekkenbetennelsen.

ØNSKER ALLE FANTASTISKE MENNESKER HER INNE ET RIKTIG GODT NYTTÅR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Håper nordsjø ordningen fuker hos dokken da, og han det blir rin positiv opplevelse og ska gå tebake te jobb igjen....
Lykke til Kjersti72!!
Klem fra Lene Og Oliver!

lever inn en urinprøve du og få det ordentlig sjekket[;)]
ønsker deg kjempe masse lykke til i jobben.
så snuppa ska på oppfeiting ja[:D]hehehe!!!ja,de skjønner mer og mer hva mi har på bordet eller i munnen ja,det merkes[;)][8D]
så gøy med en signert bok da[:D][:)]helt toppers julepresang[:)]
kjempe klem fra oss[:D]

Det var hyggelig å høre fra deg![:)]

ORIGINAL: Tusull

Å herreguuuud var det første jeg tenkte!![8|][&:][:o]
Sååå lange vakter.. Blæhh!! Ja ja, funker vel for noen, men ikke for meg..
God å lese at dere har kosa dere i jula, men pakkisanger og snopers!![:D]
Og du, ikke ta en sånn maratonhelg hvis ikke den u-prøva er fin da!! [>:][;)]

Fordelen med maratonhelg er at jeg slipper og gå mer enn 1 gang i mnd, men har og vært flink jente å lagt inn åpen søknad på Kårstø og Manpower, må på sikt ha dagjobb. Har strengt tatt ikke kropp til å jobbe opp til 35 timer i løpet av en helg, har nok en mistanke om at rygg og ledd vil gå rimelig i lås, men får prøve å se hvordan det går.

det hørtes konge ut å bare jobbe hver 4. helg, MEN dobble vakter ..... ojojoj, er det noe prøveperiode på dette sånn at en kan gå tilkake til vanlige vakter om det ikke funker?

Vi skal ha en prøveeriode på ca 4 mnd, blir spennende og se hvordan det går.

Jobber på psykisk utviklingshemme på bolig, kjempespennende [:)][:)][:)][:)][:)]

Back
Topp