babyboy09
Elsker forumet
jeg fikk bekken problemer når jeg gikk gravid. klarte nesten ikke gå opp trappene her eller gjøre noenting fikk skikkelig vondt. var hos legen som skjekka meg når jeg var gravid, og fikk bare beskjed om at jeg måtte ta det med ro. jeg tok det med ro, og fikk bare mer vondt.
etter fødsel var jeg hos legen igjen, ho kjente på hofta mi og kom frem til at jeg burde kommer meg til fysioterapaut...
jeg har vært i kontakt med flere fysioterapauter og alle har sagt at de skal ringe tilbake, men ikke gjørt det. så forgje uke ringte jeg til en annen fysio og henne fikk jeg time hos med engnag ( altså i dag )
ho tok på meg og skulle finne ut hvor jeg hadde vondt.
joda jeg har en "liten-stor" skade. fått låsning i bekkenet og ryggen.
fysioen mente på det at legen skulle ha sendt meg til fysio når jeg var gravid.
så ho sa : nå er jeg sinna på legen din, leger har ikke peil på slikt altså....
fikk da time til osteopat ( eller hva det heter ) til torsdagen, så jeg må dit noen ganger føre jeg skal tilbake til ho fysio dama.
skaden har vært der så lenge nå at jeg MÅ i behandling NÅ, jeg legger all vekta mi over på den andre siden pga smertene og det kan føre til at jeg får akkurat de samme problemene på den andre siden...
så nå har jeg fått øvelser jeg skal gjøre hjemme så lenge da...
--------------------------------------------------------------------------------
også må jeg få med at for en uke siden var jeg hos gynekolog, pga smerter innvendig kjeden. og fant ut at jeg har betennelse i kjeden. som gjør vondt...
bare en LITEN klage tråd fra min side...
HAR JEG GRUNN TIL Å KLAGE PÅ AT JEG HAR VONDT ELLER ????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
pluss at jeg har migrene... hahahahahhahaha dette er bra....
etter fødsel var jeg hos legen igjen, ho kjente på hofta mi og kom frem til at jeg burde kommer meg til fysioterapaut...
jeg har vært i kontakt med flere fysioterapauter og alle har sagt at de skal ringe tilbake, men ikke gjørt det. så forgje uke ringte jeg til en annen fysio og henne fikk jeg time hos med engnag ( altså i dag )
ho tok på meg og skulle finne ut hvor jeg hadde vondt.
joda jeg har en "liten-stor" skade. fått låsning i bekkenet og ryggen.
fysioen mente på det at legen skulle ha sendt meg til fysio når jeg var gravid.
så ho sa : nå er jeg sinna på legen din, leger har ikke peil på slikt altså....
fikk da time til osteopat ( eller hva det heter ) til torsdagen, så jeg må dit noen ganger føre jeg skal tilbake til ho fysio dama.
skaden har vært der så lenge nå at jeg MÅ i behandling NÅ, jeg legger all vekta mi over på den andre siden pga smertene og det kan føre til at jeg får akkurat de samme problemene på den andre siden...
så nå har jeg fått øvelser jeg skal gjøre hjemme så lenge da...
--------------------------------------------------------------------------------
også må jeg få med at for en uke siden var jeg hos gynekolog, pga smerter innvendig kjeden. og fant ut at jeg har betennelse i kjeden. som gjør vondt...
bare en LITEN klage tråd fra min side...
HAR JEG GRUNN TIL Å KLAGE PÅ AT JEG HAR VONDT ELLER ????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
pluss at jeg har migrene... hahahahahhahaha dette er bra....