bare en LITEN klage tråd fra meg... jeg er så dritt leeeeeeeeeeei

babyboy09

Elsker forumet
jeg fikk bekken problemer når jeg gikk gravid. klarte nesten ikke gå opp trappene her eller gjøre noenting fikk skikkelig vondt. var hos legen som skjekka meg når jeg var gravid, og fikk bare beskjed om at jeg måtte ta det med ro. jeg tok det med ro, og fikk bare mer vondt.
etter fødsel var jeg hos legen igjen, ho kjente på hofta mi og kom frem til at jeg burde kommer meg til fysioterapaut...

jeg har vært i kontakt med flere fysioterapauter og alle har sagt at de skal ringe tilbake, men ikke gjørt det. så forgje uke ringte jeg til en annen fysio og henne fikk jeg time hos med engnag ( altså i dag )

ho tok på meg og skulle finne ut hvor jeg hadde vondt.

joda jeg har en "liten-stor" skade. fått låsning i bekkenet og ryggen.

fysioen mente på det at legen skulle ha sendt meg til fysio når jeg var gravid.
så ho sa : nå er jeg sinna på legen din, leger har ikke peil på slikt altså....

fikk da time til osteopat ( eller hva det heter ) til torsdagen, så jeg må dit noen ganger føre jeg skal tilbake til ho fysio dama.

skaden har vært der så lenge nå at jeg MÅ i behandling NÅ, jeg legger all vekta mi over på den andre siden pga smertene og det kan føre til at jeg får akkurat de samme problemene på den andre siden...

så nå har jeg fått øvelser jeg skal gjøre hjemme så lenge da...

--------------------------------------------------------------------------------

også må jeg få med at for en uke siden var jeg hos gynekolog, pga smerter innvendig kjeden. og fant ut at jeg har betennelse i kjeden. som gjør vondt...

bare en LITEN klage tråd fra min side...

HAR JEG GRUNN TIL Å KLAGE PÅ AT JEG HAR VONDT ELLER ????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

pluss at jeg har migrene... hahahahahhahaha dette er bra....

Usjda...stakkars, stakkars deg..
Lykke til med øvelsene!
Masse god bedring[:)]

Uff, stakkars deg [&o] Klem!

Vet akkurat hva du snakker om ang bekkenløsninga di (sliter max der jeg og [:(]) så jaaaaaaaa du har lov å klage! Sender deg en klem jeg! 

takk jenter.... føler at jeg virkelig har rett til å klage litt.... tihi

Uff, stakkars deg!! Det er så fælt å ikke bli hørt! Hadde selv problemer med å bli hørt når det gjaldt tærne mine.. Å jeg fikk beskjed når jeg kom på sykehuset for å operere, at jeg skulle ha kommet for leeenge siden, og at det var et av de værste tilfellene av neglerotbetennelse han hadde sett!

ORIGINAL: UnniMoor

Uff, stakkars deg!! Det er så fælt å ikke bli hørt! Hadde selv problemer med å bli hørt når det gjaldt tærne mine.. Å jeg fikk beskjed når jeg kom på sykehuset for å operere, at jeg skulle ha kommet for leeenge siden, og at det var et av de værste tilfellene av neglerotbetennelse han hadde sett!

huff ikke godt alstå ....
det virker som leger ikke har peil på noe synes jeg... men

GRØSS[:'(]Jeg vet akkurat hva du mener.Jeg har dobbeltsidig bekkenlåsning og det kjennes for å si det sånn.Jeg går til kiropraktor og har noen øvelser jeg gjør tre ganger i uka.Håper du blir bedre og fy skam seg legen din!!!!

ORIGINAL: pamelahjørdis83

GRØSS[:'(]Jeg vet akkurat hva du mener.Jeg har dobbeltsidig bekkenlåsning og det kjennes for å si det sånn.Jeg går til kiropraktor og har noen øvelser jeg gjør tre ganger i uka.Håper du blir bedre og fy skam seg legen din!!!!

ja fy skam altså ... skjønner ikke at det går ann... men håper jeg blir bedre ja... så får du ha lykketil med ditt bekken... [;)]

Usj! stakkars deg!

Men kan jeg komme med et lite tips?
Etter at jeg har brukt MBT sko daglig har nesten alle mine bekkenplager blitt borte! [:)]

ORIGINAL: Tessy_

Usj! stakkars deg!

Etter at jeg har brukt MBT sko daglig har nesten alle mine bekkenplager blitt borte! [:)]

hva er det ???? hvor mye koster slike sko da ???

ORIGINAL: babyboy09

Usj! stakkars deg!

En liten formue, men jeg har kjøpt to par! Og går ikke på annet, bortsett fra max 10 min om dagen....
http://www.mbtskonorge.com/ Jeg har betalt full pris! [8|]

ORIGINAL: babyboy09

Usj! stakkars deg!

En liten formue, men jeg har kjøpt to par! Og går ikke på annet, bortsett fra max 10 min om dagen....
http://www.mbtskonorge.com/ Jeg har betalt full pris! [8|]

guuud så dyre.. hehe [:)] hadde jeg hått råd til det så .... må spare.... SETT IGANG MED Å SPAR....

Stakkars deg[&o] God bedring!!

Stakkar [:(] STOR klem!

Osteopaten har fått orden på bekkenet mitt, så nå sover jeg som en stein igjen om natta og alt er mye bedre! Lykke til [:D]

[;)]
ORIGINAL: Puki

Lykke til med øvelsene!

ORIGINAL: Puki

Lykke til med øvelsene!

Det er lov å klage litt! Lykke til uansett med alt!

Stakkar! Sender deg en superdupermegaklem!

tusen takk jenter... hjelper med oppmuntring fra dere... :D klemmer og koser tilbake på dere alle :D

Back
Topp