PrøveLykken
Liker dette forumet
Nå er det 1 mai, og det vil si at det bare er en dag igjen til jeg skal på oul 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkså spennendeDu får ha lykke til!
Vil du vite kjønn? Er så mange her som er tålmodige nok til å vente![]()
Tusen takk
Jeg klarer nesten ikke vente med å finne ut kjønn jeg ! Skulle helst vist det for lenge siden ^^
Alt for nysgjerrig til å ventepluss at det er mest praktisk for min del som er første gangs, med tanke på innkjøp av ting og tang
![]()
Hehe, jeg ringte faktisk for å bestille! Men det var 4-5 ukers vente tid, og da hadde jeg ikke fått time før rundt nå. Så da kunne jeg like gjerne venteJeg er enig. Har du en følese for hva det er?
Er selv førstegangs
Jeg klarer ikke å vente heller og lurte på om å bestille en time før oul men det ble litt for dumt at jeg ikke skulle ha tålmodighet å vente noen uker. Jeg vente ei lita Jente <3 og hadde jentefølese![]()
Vil ha bare ha nøytrale plagg, syntes farger er braLykke til på ul. Men er det ikke mest praktisk og kjøpe mest mulig av ting og tang nøytralt slik at dere kan bruke det igjen til neste dersom det blir ett annet kjønn?
TakkLykke til![]()
Tusen takkSå spennende!! Lykke til,blir kjempe fint å se den lille i magen
Det er jo magisk<3 Håper lille er usjenert og viser seg fram!
Tusen takk, kommer med oppdatering i morgenMasse lykke til! Hold oss oppdatert!![]()
Tusen takkMasse lykke til i dag![]()