• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Bare en dag igjen

så spennende :) Du får ha lykke til!
Vil du vite kjønn? Er så mange her som er tålmodige nok til å vente :)

så spennende :) Du får ha lykke til!
Vil du vite kjønn? Er så mange her som er tålmodige nok til å vente :)
Tusen takk :)
Jeg klarer nesten ikke vente med å finne ut kjønn jeg ! Skulle helst vist det for lenge siden ^^
Alt for nysgjerrig til å vente :) pluss at det er mest praktisk for min del som er første gangs, med tanke på innkjøp av ting og tang :-)

Tusen takk :)
Jeg klarer nesten ikke vente med å finne ut kjønn jeg ! Skulle helst vist det for lenge siden ^^
Alt for nysgjerrig til å vente :) pluss at det er mest praktisk for min del som er første gangs, med tanke på innkjøp av ting og tang :)

Jeg er enig. Har du en følese for hva det er?
Er selv førstegangs :)
Jeg klarer ikke å vente heller og lurte på om å bestille en time før oul men det ble litt for dumt at jeg ikke skulle ha tålmodighet å vente noen uker. Jeg vente ei lita Jente <3 og hadde jentefølese :)

Jeg er enig. Har du en følese for hva det er?
Er selv førstegangs :)
Jeg klarer ikke å vente heller og lurte på om å bestille en time før oul men det ble litt for dumt at jeg ikke skulle ha tålmodighet å vente noen uker. Jeg vente ei lita Jente <3 og hadde jentefølese :)
Hehe, jeg ringte faktisk for å bestille! Men det var 4-5 ukers vente tid, og da hadde jeg ikke fått time før rundt nå. Så da kunne jeg like gjerne vente :)
Jeg har vært veldig frem og tilbake! Drømmer annenhver gang at det er gutt og jente :)
De fleste rundt meg tipper jente, så jeg er spent på å se :)
Gratulerer med ei lita jente til deg :)
Funnet navn enda ?

Spennende.. Lykketil i morgen

Lykke til på ul. Men er det ikke mest praktisk og kjøpe mest mulig av ting og tang nøytralt slik at dere kan bruke det igjen til neste dersom det blir ett annet kjønn?

Lykke til på ul. Men er det ikke mest praktisk og kjøpe mest mulig av ting og tang nøytralt slik at dere kan bruke det igjen til neste dersom det blir ett annet kjønn?
Vil ha bare ha nøytrale plagg, syntes farger er bra :) eneste måten andre kan se kjønnet på bebbisen når h*n er så liten, er ved bruk av farger :)

Så spennende:)!! Lykke til,blir kjempe fint å se den lille i magen:) Det er jo magisk<3 Håper lille er usjenert og viser seg fram!

Back
Topp