Bare eg som

jannehelen87

Glad i forumet
kun har tatt en test her inne og stoler på den?  hehe. føler alle skriver de har tatt mange tester osv. fått forskjellig resultat. har tatt en test som va positiv og stoler på det eg =)

har første legetime i morgen då så då vet eg det hvertfall =)

Hehe, denne gangen har jeg tatt litt fler.

Men forrige gang, tok jeg kun en, og det var det :P Og stolte på det!
Testene viser ikke positiv om du ikke har hcg i kroppen. Og om du har første legetime imorgen så tar de test der også :)

med førstemann tok eg flere for då brukte eg sånn strek tester. denne gangen brukte eg digital clear blue og fikk gravid så då stoler eg på den hehe. ja får jo svar i morgen =)

har tatt litt flere, er så redd for MA igjen... Det dødde i uke 5 sist, men jeg fant det ikke ut før uke 9.. Føler at visst jeg tar noen tester å sammenlikner så føler jeg meg sikrere 

Jeg har også bare tatt en test og stoler på den. Men så visste jeg at jeg var gravid før jeg testet da, har følt meg veldig gravid en uke hvertfall før test, samme symptomer som sist :-O

Forrige gang tok jeg to. Men det var fordi samboeren ville at jeg skulle ta en til for å være sikker på at det stemte.  Jeg var ganske sikker på at jeg var gravid, men klarte å vente med å teste til IKM.

Denne gangen begynte jeg å teste tidligere, og var veldig usikker på om jeg var gravid. Fikk svake positive fra 10 dpo, så jeg brukte de 5 billigstrimlene jeg hadde før IKM. Dagen etter IKM tok jeg en digital, og den sa gravid 2-3. Så jeg stoler på det, selv om jeg faktisk kjenner meg mer urolig nå enn sist på at alt kommer til å gå bra...

Har tatt flere. Rett og slett litt på gøy siden jeg kjøpte mange sånne billige tester, for så å bli gravid første pp.  Testet svakt positivt 11 dpo, så det var fint å se streken bli sterkere.

Jeg også har bare tatt en test og stoler på den :p Tenkte å dra innom legen med en urinprøve i morgen da bare for å være på den sikre siden!

Har tatt en digital test og stoler på den :) Forige graviditet tok jeg 2!

Jeg tok 3 negative billigtester før jeg fikk positivt på CB, så ja jeg har tatt flere tester med god grunn.

Back
Topp