Bare digger den nye appen :)

PolarZebra

Elsker forumet
Er det flere som har fiksa seg den eller? :D
Blir så mye lettere å være her litt nå som den kom :)

Så kjekt :-) Kanskje dere også vil delta i neste Termingruppekonkurranse??

Det kan jo hende det, om flere legger merke til hvor mye lettere det er nå som alle er så veldig "mobile" og det finnes en app :)
Håper at det blir litt mere liv ihvertfall :D

Dette var jo enkelt ja!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Veldig greit da. Slipper også disse evig lange ( ikke så mange nå da) signaturene

Ja det må du Bina :)

Tester for første gang :)

Jeg har lastet den ned ,men ... likte den ikke jeg. Får ikke skrevet innlegg,eller svart på innlegg. :confused004

Ikke? Dt var da rart. Bruker du den på tlf eller nettbrett, og i såfall hvilken type? :)

Bruker den på brettet. Er en tab 2. Får svart på tråder, men ikke laget noen selv : :eek:

Men på tlf så får jeg ikke gjort noe annet. Den er htc x one

Nå har jeg iPad og ikke tab, men finnes det ikke en form for meny knapp? Tenker at det kanskjeer som på tlf min :)

Jeg kan desverre bare app på ipad og iphone, ellers skulle jeg gjerne ha hjulpet. Ta en tur innom det tekniske hjelpeforumet her på babyverden og be om litt hjelp kanskje? :)
Informasjon og tilbakemelding (og klikk inn på underforumene der).

Nå har jeg iPad og ikke tab, men finnes det ikke en form for meny knapp? Tenker at det kanskjeer som på tlf min :)
Det som er så rart, er ikke noen meny knapp. ikke som jeg klarer å finne. Men jeg bruker heller bv i nettleseren . Men jeg får svart på poster ved å trykke på innleggene. Jeg er grønn på tekniske ting:(

Fort gjort ;)hihi

Back
Topp