Bare brast i gråt..

Babybabywish

Elsker forumet
hei. Tro om det er en ettervirkning av hormonene også som gjør det sånn, blandet med skuffelse? Hmmm.. idag sto jeg over vasken å tårene bare rant et par minutter i strekk, kanskje mer.. men ganske mye. Så ble det litt bedre.. ingenting som presset bak øynene mer så man fikk uklart syn.. noen flere her som har måttet være gjenom operasjoner før neste forsøk? Jeg er 33 år, men gubbeluren blir 40, så man kjenner litt press, skuffelser å spenninger samtidig.. vet liksom ikke helt hva som er hva på en måte..

Sender deg en klem! Det er ikke lett å vite hva som er hva, men hele prosessen og totalsituasjonen er jo veldig tøff. Tårene sitter ekstremt løst her i hvertfall! Har ikke vært gjennom operasjoner oppi dette, men håper det blir løsningen for dere:Heartred

Sender deg en klem! Det er ikke lett å vite hva som er hva, men hele prosessen og totalsituasjonen er jo veldig tøff. Tårene sitter ekstremt løst her i hvertfall! Har ikke vært gjennom operasjoner oppi dette, men håper det blir løsningen for dere:Heartred

Ja, den er tøff, men er vel heller den lengselen etter noe som virker så utrolig fjernt, som er det aller værste. Jeg fjerner tråss alt alle muligheter til å bli gravid naturlig, så den er litt tøff i det hele. Mye att og frem her. Hun var ganske så sikker på at det er løsningen for oss, men det er jo aldri garantert. Takk ❤️ Vi kan bare håpe :) håper dere også får det til ❤️

Mine tårer har sittet i øyekroken siden hormonsprøytene ble startet!
Sender deg en god klem, og masse lykkeønskninger fremover [emoji173]️

Det er ikke lett med de tårene.. man føler jo alt sammen raser. Her trillet «rullegardinene» ned i går å er enda. Takk :) lykkeønskninger tilbake ❤️

Ja, den er tøff, men er vel heller den lengselen etter noe som virker så utrolig fjernt, som er det aller værste. Jeg fjerner tråss alt alle muligheter til å bli gravid naturlig, så den er litt tøff i det hele. Mye att og frem her. Hun var ganske så sikker på at det er løsningen for oss, men det er jo aldri garantert. Takk ❤️ Vi kan bare håpe :) håper dere også får det til ❤️

Skjønner godt at den biten føles veldig vanskelig ja! Man har jo ellers liksom alltid det bittelille håpet om at det kan gå naturlig en gang.. Men har hørt om flere som det er løsningen for, så håper det er dette som skal til for at dere blir foreldre. Og da blir det heldigvis verdt det :Heartred

Sender en stor klem...lurer fælt på hvordan jeg blir på hormonene.... er så hormonell ved pms...til og med reklamer kan vær rørende.
Samtidig livredd for at vi ikke skal få det til.

Sender en stor klem...lurer fælt på hvordan jeg blir på hormonene.... er så hormonell ved pms...til og med reklamer kan vær rørende.
Samtidig livredd for at vi ikke skal få det til.

Har skjønt det at det er forskjell fra menneske til menneske :) jeg er nok bare mye sliten i hodet også iom at det er på fullgang hele tiden. Må legge meg om ettermiddagen litt for å ikke ta kveld i 7 tiden loksom...

Back
Topp