bare 7 dager igjen:)

Latina20

Forelsket i forumet
nå er det bare 7 dager igjen til ordinær UL, Jeg gleder meg såå mye at jeg får nesten ikke sove.. hehehe..

ORIGINAL: Latina20

nå er det bare 7 dager igjen til ordinær UL, Jeg gleder meg såå mye at jeg får nesten ikke sove.. hehehe..

Forstår deg så altfor altfor godt!
Gleder meg skikkelig selv, samtidig som jeg gruer meg litt, er så spent på om alt er bra

ORIGINAL: Svartengel

9 dager i gjen eg...

jeg hørte hjertelyd igår med angelsound, og så har jeg vært på privat UL i uke 16 og da viste det seg at jeg venter ei jente.. men så har jeg lest litt rundt at det er lettere å ta feil om jenter enn gutter.. så kanskje det viser seg at det er en gutt allikevel nå... vel vi får se:) jeg gleder meg i alle fall

Nå er det bare 6 dager igjen![:)][;)]
Må vente i 21 dager jeg, men håper at dagene skal gå fort unna... Kan knapt vente! Har ikke hørt hjertelyd eller noe enda, så er så spent.... [:)]

Jeg har termin om 7 dager, neste torsdag. Tiden går altfor sakte, og jeg gleder meg sånn!!! [:D] Vet godt hvordan du har det.

Åh, dere er heldige.. Har ikke UL før 1.oktober jeg, leeeeeenge til...
Men masse lykke til [:)]

vi ska på ul om 1 uke, glede oss masse :)

Det blir spennende. Lykke til[:)]. Håper på oppdatering

tiden går sakte når man følger med den hele  tiden. har bestemt meg for å ikke tenke på det og heller gjøre andre ting, selv om det er vanskelig siden jeg har skrevet med store bokstaver på kalenderet som henger på kjøkkenet hehe

Back
Topp