Et-nytt-gull
Glad i forumet
og ul neste onsdag !! Spent på hvilken veg lille ligger ,føler den bytter på rett som det er...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt er du på vei?Ja,låg i sete her også på ul for noen uker siden og for to uker siden da jeg var hos jordmor ...
Aha, to dager lenger enn meg i følge bavyverden sin nedtellingHvor langt er du på vei?
og ul neste onsdag !! Spent på hvilken veg lille ligger ,føler den bytter på rett som det er...
Får du oppfølging allerede med tanke på seteleie? 63 dager igjen her også idag. og lillegullet har ligget i sete siden ordinær ul
Hvor langt er du på vei?
.. tiden går såå fort
Får dere UL rundt denne tiden hvis jordmor mener at baby ikke ligger med hodet ned? Eller skal det mer til? Er bare nysgjerrig, skulle gjerne hatt en UL til for å få sjekket at alt er i orden. Og tenkte å ordne en privat. Men min baby ligger i seteleie nå, kan det hende at jeg blir sendt til UL da?
Flott, syns hun har ligget lenge i seteleie nå så begynte å lure på om hun har tenkt å snu seg Vet ikke om hun får det trangt inni der tidlig siden jeg er kort og liten...Antakelig blir du ikke sendt til ul før det nærmer seg fødsel og babyen fortsatt er i sete. Tror det er vanlig å få ul da for å se str på baby og scanne bekkenet for å sjekke at det er plass.. Men siden de kan snu seg (egentlig helt fram til fødsel) lenge ennå får du nok ikke ul nå.