Bare 63 dager igjen til termin !! ;)

Et-nytt-gull

Glad i forumet
og ul neste onsdag :)!! Spent på hvilken veg lille ligger ,føler den bytter på rett som det er...

Jeg også skal neste onsdag, veldig spent på leie her og!:) på 3D for 6 uker siden lå hun i seteleie, og føler hun ligger sånn fortsatt:/

Ja,låg i sete her også på ul for noen uker siden og for to uker siden da jeg var hos jordmor ...

Får du oppfølging allerede med tanke på seteleie? 63 dager igjen her også idag. :-) og lillegullet har ligget i sete siden ordinær ul:(

Denne ul er pga morkaken låg litt lenger nede enn hva som helst ønskes og for og sjekke vekst,.. foreløpig ikke noe ekstra pga seteleie.

Så spennende å se!! Føler min også bytter hele tiden, ligger kanskje mest sideslengs/på skrå føles det som :/ men de har jo fortsatt plass og kan jo strengt tatt snu seg til fødselen starter.. Selv om de fleste finner stillingen en god stund før det..

Får dere UL rundt denne tiden hvis jordmor mener at baby ikke ligger med hodet ned? Eller skal det mer til? Er bare nysgjerrig, skulle gjerne hatt en UL til for å få sjekket at alt er i orden. Og tenkte å ordne en privat. Men min baby ligger i seteleie nå, kan det hende at jeg blir sendt til UL da?

Får dere UL rundt denne tiden hvis jordmor mener at baby ikke ligger med hodet ned? Eller skal det mer til? Er bare nysgjerrig, skulle gjerne hatt en UL til for å få sjekket at alt er i orden. Og tenkte å ordne en privat. Men min baby ligger i seteleie nå, kan det hende at jeg blir sendt til UL da?

Antakelig blir du ikke sendt til ul før det nærmer seg fødsel og babyen fortsatt er i sete. Tror det er vanlig å få ul da for å se str på baby og scanne bekkenet for å sjekke at det er plass.. Men siden de kan snu seg (egentlig helt fram til fødsel) lenge ennå får du nok ikke ul nå.

Antakelig blir du ikke sendt til ul før det nærmer seg fødsel og babyen fortsatt er i sete. Tror det er vanlig å få ul da for å se str på baby og scanne bekkenet for å sjekke at det er plass.. Men siden de kan snu seg (egentlig helt fram til fødsel) lenge ennå får du nok ikke ul nå.
Flott, syns hun har ligget lenge i seteleie nå så begynte å lure på om hun har tenkt å snu seg :) Vet ikke om hun får det trangt inni der tidlig siden jeg er kort og liten...

Vis de misstenket at babyen fortsatt ligger i seteleie ved uke 37 blir du sendt på ul for å bekrefte. Det blir da vurdert fremgangsmåte videre. Evt utvendig vending i uke 37-38, eller vidre skjekking og målinger for å se hvordan du ligger ann til å føde i seteleie ;-) er selv nå i uke 38+4 og min ligger i fotleie. Altså med føttene nede i bekkenet ;p jeg takket nei til utvendig venning denne gangen, hadde det med sistemann, gikk helt fint med han, men hadde et håp om å kunne få ks denne gangen, men det låg ikke noen medesinske grunnlag for at jeg ikke skulle klare føde normalt, så da har jeg fått time til igangsetting istedet :-) grudde meg som pesten til å føde i fot/seteleie tidligere, etter å ha lest på nettet om alle skrekk historiene, men så fikk jeg snakket med flere mødre som jeg faktisk kjenner som har gått gjennom det, så nå er jeg helt avslappet i forhold til det :-) legene her i norge er veldig flinke til setefødsler om det skulle bli aktuelt. Og om du så er ved et sykehus som ikke har kompetanse til å utføre setefødsel, ja da får du ks :-) de tar ikke noen unødvendige rissikoer ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp