Bare 4 mnd til mars!

Mammasom19

Forelsket i forumet
1 november, og kun 4 mnd til terminmånden (!!!) Gleder meg sånn til å feire jul med den fine kulen på magen, og ikke minst til nyttår, vår og å få lille nurket i armene mine! Føler tiden går så sakte når jeg ser fremover, men når jeg ser tilbake så har jo tiden siden jeg fant ut at jeg var gravid i juli flydd. Føler du det går fort eller sakte? Og hvordan er formen? :)

Fikk vite det i uke 11. Men tiden fra da til nå(uke 20) har egentlig gått sinnsykt fort når jeg tenker etter!gleder meg til ennå en jul med kulemage. Er så koselig synes jeg :-)

I begynnelsen gikk det veldig seint synes jeg.. men nå går det veldig fort. Spesielt når jeg tenker på alt julestyret å sånn:-):-):-)

Jeg syns det har gått sakte. Samtidig, når jeg tenker på alt som skal skje før termin 4 mars, så er det ikke så lenge til. Tror og at jeg blir litt lurt av at det er mars. Februar er det veldig kort til, og jeg kan jo nesten like gjerne føde i februar har jeg skjønt :p

Begge deler.. Tror tiden frem til nyttår vil gå fort, og så regner jeg med at det går saktere jo nærmere vi kommer termin egentlig..

Med termin i slutten av mars og innstilt på å gå over synes jeg det er umåtelig lenge igjen :( håper tiden frem til jul går fort og så tiden frem til perm fra mars av enda fortere ;) føles som om jeg har vært gravid i en evighet allerede :)

Jeg syns det har gått sakte. Samtidig, når jeg tenker på alt som skal skje før termin 4 mars, så er det ikke så lenge til. Tror og at jeg blir litt lurt av at det er mars. Februar er det veldig kort til, og jeg kan jo nesten like gjerne føde i februar har jeg skjønt :p
Å herregud där så du något! Kan ju lika gärna bli i februari :o

Synes jeg har vært gravid kjempelenge. Samtidig tenker jeg uææææ når du gjør meg oppmerksom på at det er 4 mnd til mars?! Det går jammen meg fort

Når jeg ser tilbake føler jeg månedene har gått ganske fort, føler ikke det er mange ukene siden sommerferien, skolestart for storesøster osv, men ser jeg fremover så føler jeg at hver dag er minst 72 timer og målet kommer ikke nærmere

Det er nå det begynner å gå fort ikke sant?! Masse jul/nyttår og brått har man en baby :-)
Ja det går virkelig fort nå! Følte at ukene gikk sååå sakte og så plutselig nå når folk spør hvor langt jeg er på vei må jeg nesten tenke meg om tre ganger. Snart 22 uker jo (!!)

Ja, skal ikke se bort i fra at det blir en liten februarbaby :D

Oi, plutselig har tiden gått litt fort likevel, og plutselig var jeg halvveis og har fått mage :joyful: er veldig klar for en liten baby nå altså!!

Kjenner 4mnd er lenge til altså... bare 20uker, men sååååå ferdig med å være gravid :-p men nå er det jo jul å så litt bursdagen, så er det plutselig mars :-) men kunne godt tatt permisjon nå iallfall :-p

Tiden både flyr og står stille på en gang! Helt merkelig følelse :)

Syns egentlig det går ganske fort nå, men samtidig så syns jeg det er en eeeeevighet siden jeg var i Hellas i sommer og akkurat hadde funnet ut at jeg var gravid! Så da er det vel en evighet til mars og :p Prøver å ikke tenke såå mye på det (ikke så lett), for gleder meg sånn og vil at tiden skal fly! Formen er overaskende bra, men begynner å bli tungt på jobb. Syns det er vanskelig å unngå løfting o.l, og er tungpustet og svimmel til tider;)

Tiden flyr av gårde! Det går unna! Godt d er 4 mnd igjen, men d går unna til nu da, men trur siste mnd blir den lengste :p

I begynnelsen synes jeg tiden stod stille, men nå synes jeg tiden går veldig fort. Plutselig er jeg i ny svangerskapsuke :-) Gleder meg til å feire jul med babybulken :-D Og jeg tenker at etter jul kommer nok tiden til å rase avgårde :-)

Back
Topp