Bare 3 uker igjen

dite

Forumet er livet
VIP
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
i dag er det bare 3 uker igjen til terminen...
Må si at det går jo litt fort også da. Har liksom ikke gått helt opp for meg at jeg er gravid enda, så nå begynner det vel å bli på tide å skjønne det eller??[;)] 

oj oj, det er ikke lenge altså. 21 dager!!!

jeg har jo noe lengre igjen men tenker at det er jo lenge igjen da, ikke gått sånn ordentlig opp for meg heller tror jeg. gjør sikkert ikke det før det skjer noe heller, eller når vi må gjøre i stand seng, stellebord ol så det står klart til bruk...

hva med dere andre da???

3 uker er jo ikke lang tid egentlig, jeg har seks uker igjen, føler egentlig at det er helvetes lenge til.....

3 uker og 4 dager!!! nå begynner det å bli virkelig for meg.... har liksom bare vært en dato... men nå er det så virkelig at det snart kommer en liten baby som skal bo sammen med oss!!!!!!!![:D] gleeeder meg!![:D][:D]

ja e d ikkje deili å vette at d bærre e 3uke ijænn t termin?
har å bærre 3 uke ijænn men synes d e så alt før længe t. e så sliten nu,

ORIGINAL: Mirakel_baby

Japp, det er kjempe deilig å vite at det er så kort tid igjen,
begynner å slite nå, både med pusten og soving..

Men jeg får time til ks i posten og får da vite om det er lenge
igjen, men antar ca 2 uker så har jeg babyen min hos meg[:D]
DET er en god tanke det!

så heldig du er! må være en god følelse!![:)]

Jeg er bare en nysgjerrigper som lusker rundt i terminklubben deres...

Nå er det ikke lenge igjen jenter[:D]
Lykke til!!!

Jeg har en måned igjen idag!!! Håper jeg får noen dager før tida, men.... Har gått opp for meg helt fra starten av, igrunnen, gleder meg stort til å ha TO småtroll å holde styr på!!! Men jeg må innrømme at av og til, når Karoline er på det mest trassige, så lurer jeg på om dette var så lurt likevel...[:)]

Back
Topp