Bare 2 uker til termin...

Mi ( nr 2 på vei)

Glad i forumet
Å hiv og hoi så spent jeg er, skjønner ikke helt hvordan jeg skal få tiden til å gå, gleder meg så til å få lille Eline i armene

Storesøster har fri fra bhg denne uka, hadde ikke samvittighet til å sende henne i bhg disse dagene da det er så få barn der, så i morgen skal vi bake boller og bare kose oss tenkte jeg, som sagt, må o få tiden til å gå, og da er det topp å bake boller, for det elsker ho virkelig...

Flere som har barna hjemme disse dagene?? hva finner dere på???

Jeg har jo født og pappa var på jobb idag og skal jobbe imorgen også. Så har jenta vår i bhg også, så jeg får slappet av med lillebror. Men fra onsdag har pappa fødselpermisjon i 2 uker ogå er det jo påske. Får se om hun skal være hjemme sammens med oss hele tiden når pappa er hjemme eller ikke. Kan jo hende hun synes det blir kjedelig etterhvert.

Jeg har én uke igjen til termin, og skal ha sønnen hjemme imorgen og onsdag. Nå skal han få påskeferie. Han var i bhg fra 10-16 idag fordi jeg hadde så mye jeg måtte få gjort, men det var veldig få unger igjen da jeg hentet ham og det synes jeg ikke var så moro. HAN hadde det sikkert bra, da.
Vi skal også bake boller imorgen :-) Og hvis været er fint tar jeg ham med på lekeplassen tenker jeg. Skal nyte de siste dagene som er igjen hvor han er enebarn... 
Tenkte også å leie en film en dag og så ha litt sofakos.

Imogene skrev:
Jeg har én uke igjen til termin, og skal ha sønnen hjemme imorgen og onsdag. Nå skal han få påskeferie. Han var i bhg fra 10-16 idag fordi jeg hadde så mye jeg måtte få gjort, men det var veldig få unger igjen da jeg hentet ham og det synes jeg ikke var så moro. HAN hadde det sikkert bra, da.
Vi skal også bake boller imorgen :-) Og hvis været er fint tar jeg ham med på lekeplassen tenker jeg. Skal nyte de siste dagene som er igjen hvor han er enebarn... 
Tenkte også å leie en film en dag og så ha litt sofakos.

Tror nok det er værre for oss å sende  de i bhg, de koser seg nok uansett Færre barn betyr vel mer oppmerksomhet..
Da må dere kose dere med bollebaking dere også i dag.. Er noe med det å kose seg mens de ennå er alene med oss..

Ha en flott dag..

Ja, om få dager er de blitt storesøsken. Det blir litt av en omveltning!
Vi er ferdige med bollebaking nå, og guttungen ser litt på TV mens vi gomler litt :-)
Det er stråååålende vær, så vi bør vel egentlig gå ut en tur. Jeg er bare så himla trøtt.. 

Back
Topp