Bare 2 uker og 5 dager til termin

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Sitter her og tenker på fødselen jeg. Tenk nå skjer det snart!
Har bestemt meg for og føde på storken uten bedøvelse,så får vi se hvordan det går..Kanskje bare jeg som er en liten opptimist? hehe..
Er det noen her som har født på storken før? Som har gode opplevelser eller ikke så gode?

hei [:)]
ja hehe nå er det ikke lenge igjen nei [:)]
jeg har ikke født på storken, men jeg har født uten bedøvelse.
og det går jo greit men det er jo utrolig vondt. men tro meg når jeg sier at all smerte er glemt når du har fått ut gullet ditt [:D]
lykke til med fødselen [:)]
klem

Ååååh,så spennende.....[:D]
Åssen har det vært med de andre i familien da,har de født før termin!?
Er ikke fra Bergen,så har ikke født på Storken...
Men har født 2 barn uten bedøvelse,og håper jeg ikke trenger no denna gangen heller![;)]
Vondt er det jo,en presser jo et hode på noen cm ut mellom beina...
Men sant som lille_jenta87 her sier,alt er glemt når gullet er ute!
Det er den herligste følelse noen sinne,unner ingen å miste denne opplevelsen.
Om en føder uten bedøvelse er man også som regel ganske kjapt oppe på beina igjen!!![:)]
Masse lykke til med den forenstående fødselen...[:-]

Takk for det[:)] Godt og høre att det gikk bra med dere uten bedøvelse oxo! Satser på at jeg skal klare dette[:D]
Gleder meg såå mye nå jeg[:)]
Bare lurer på om når man føder klarer man da og konsentrere seg eller høre etter på det som jordmor sier til deg? Feks hun forteller deg hvordan du skal puste eller noe??

tror du klarer det kjempe bra jeg anni87....du virker som en tøff jente med bein i nesa[:D]
ønsker deg lykke til med fødselen og forbredelsen.

klem fra meg....
[:D][:D][:D]

vil bare si masse masse lykke til
klem sstine

Tja...kommer jo litt an på!
Bruker du lystgass så kan det jo være du er for "rusa"...[;)]
He,he neida-dette fikser du! Bestem deg for å være med,så får du nok med deg det som blir sagt.
Jordmoren jeg hadde første gangen ble så ille oppgitt på meg,for jeg ble ikke sinna...[8|]
Noe hun tydeligvis var vant med at andre ble,så hun oppforrda til å slenge noen gloser.
Men det ble ikke gjort!
Ang pustemetode så er det noe som kommer av seg selv,kroppen vet åssen den vil ha det...[;)]

Jada, du får med deg det folk i rommet sier og gjør. Mellom riene har du smertepauser også, hvis du ikke klarer å høre etter i riene.

lykke til, gled deg!

Takk for det. Gleder meg kjempe mye jeg[:)]

MASSE LYKKE TIL ANNI87!

Lykke til Anni87

Tenkte bare jeg skulle si at hvis du fåt brhov for noe form for smertelindring så håper jeg for din del at du får til lystgass! Den er fenomenal,brukte det når jeg fødte for første gang for 2 mnd sida!

hei [:)]
ville bare si at dette klarer du [:)] og du burde glede deg kjempe kjempe masse [:D]
men når jeg føda for tre uker siden så, fikk jeg med meg hva jord mora sa men jeg klarte ikke å gjøre det hun sa da [&:] hehe men men jenta mi kom jo ut til slutt [:D]
ønsker deg sååå utrolig mye lykketil [:)]
syns det er bra at det er en god del unge som har blitt og skal bli mødre [:)]

Takk for det[:)] Er såå enig med deg! Man vokser jo med oppgaven og går jo like bra med oss som med andre[:D]

De gir ikke lystgass der jeg skal føde nitalita[:'(] Jordmødrene ble vist litt lysne de oxo..hehe..

Back
Topp