bare 2 mnd igjen, pluss pluss pluss...

*Tøtta81*

Forumet er livet
Til denne lille snuppa:

blir 2 år[:D]
Hvor er det blitt av lille babyen min??

Her er hun nå:
ca 89 cm og 12,5 kg[;)]

Å så blir storesøster 5 år!! på mai neste år, snart skolejente. Gud som tiden flyr.

bilde tatt på juli i år[;)]

Ellers her i gården går hverdagen sin vante gang. Jeg har nå jobbet fullt i 2 mnd(bortsett fra 2 uker sykmelding da jeg slo av meg hele tommeltott negelen[&o])
Jobber på dag og kveldstidog helg når gubben er hjemme fra sjøen. Tror jeg har ting på G når han reiser ut igjen også, utrolig hva man får til når man har familie og gode venner rundt seg.
Jeg har også begynt å tenke på julen, så shoppet masse julegaver før helga, ferdig med over halvparten[;)]
Å så har jeg vært så smart å ordnet meg med ei venninne som skal vaske huset mitt til jul. Gubben kommer ikke hjem fra sjøen før rundt lille julaften å jeg jobber så tror det skal bli deilig å slippe å tenke på julevasken[;)]
Ellers så har jeg drevet å slanket meg i høst, går kjempe flott å har til nå gått ned ca 7 kg, og mistet tilsammen 16 cm rundt mage, hofter og midje. Begynner å bli fornøyd med meg selv nå. Skal ned litt over 3 kg til bare. Gubben ble bitt av basillen så han har gått ned nesten 10 kg på 5 uker[:-]
I dag skal jeg jobbe seinvakt å begynner kl 15, er hjemme igjen til kl 23, så det blir sløving og avslapping til jeg skal dra. Frister lite å gjøre noe fornuftig, dessuten så er været bare dritt også, skikkelig høst i trøndelag gitt. Kommer vel snø snart tenker jeg så var smart å kjøpte nye vinterdekk til bilen som vi fikk satt på i går. Å så kjøpte gubben en varmepumpe til til huset, så nå skal mor slippe å fryse på bena sier han, hehe[:D]

Nei nå skal jeg slutte å skravvle her, dere får ha en knall flott dag alle sammen, det skal iallefall jeg, gleder meg til å dra på jobb, hadde fri i går pga arbeidshelg i helga så blir deilig å starte på igjen[:D]
Kos dere masse i dag da alle sammen[:D]

Ja tida flyr gitt...helt utrolig!!! Så fine barn du har!![:)]

Er imponert over så mye du har klart til jul...her har jeg begynt å tenke på adventskalender..i dag he he[:D]

Tiden flyr ja, og jeg syns tiden fra 1-2 år har gått fortere enn 0-1.
Godt å ha mye klart til jul, har noen gaver klare selv, og i år blir det minimalt med stress. Vi skal nemlig feire jul og nyttår på hytta[:)]
så her reiser vi vekk fra alt kjas og mas.

Og når det kommer til været i Trøndelag hat jeg og fått kjenne på det under landinger på Værnes de siste dagene[&:] fy for en vind altså.

Det synes jeg også Emmeline, men sikkert fordi vi går i jobb. Det er deilig å være ferdig med julegaver så tidlig tøtta [:D] Kos deg på jobb. Hvor jobber du forresten?

ORIGINAL: Dunn

Det synes jeg også Emmeline, men sikkert fordi vi går i jobb. Det er deilig å være ferdig med julegaver så tidlig tøtta [:D] Kos deg på jobb. Hvor jobber du forresten?
Jeg jobber som kokk og cafemedarbeider i en restaurant/cafe.

ORIGINAL: alruto

Hehe,ja de vokser fort!!!Synes det er litt deilig,jeg da-gleder meg til å sove litt lengre enn 7 en lørdag snart[:D]

hehe det gjør jeg og[:D]

ORIGINAL: **Emmeline**

ORIGINAL: alruto

Hehe,ja de vokser fort!!!Synes det er litt deilig,jeg da-gleder meg til å sove litt lengre enn 7 en lørdag snart[:D]

hehe det gjør jeg og[:D]
er heldig sånn jeg da. Sover til alt fra 0800 til 1000 i helgene vi[;)]

Back
Topp