Bare 2 egg.........

lille70

Glad i forumet
Hei jenter..... 

I dag gikk heller ikke alt som forventet.....
Legen som "opererte" meg, kunne ikke skjønne at gynekologen min hadde sett så mange egg.....(han mente jo der var i alle fall 9 stk..)

Fikk bare ut 2 egg..........

Uthentingen var helt pyton, ble skikkelig dårlig, og har stort sett bare sovet i hele dag. Kommer sikkert ikke til å sove så veldig godt i natt, og er veldig spent på om de 2 eggene de hentet ut er brukbare...... Kan ringe Porsgrunn etter kl 11.00 i morra, og høre om de har blitt befruktet, og delt seg riktig.....
Må bare prøve å være så positiv jeg kan...

Lykke til, håper det hjelper at jeg

Lykke til  Satser på at det er to gullegg.[;)] 

Takk for alle lykkeønskninger *Babysyk*, Nesing, Emmas mamma og Hope...[:)]

Krysser alt jeg har for at jeg kommer inn med gode nyheter i morra, og at det var 2 gullegg de henta ut i dag......

lille 70
Blir veldig spennende å høre i morgen, blir vel innsetting snart da, får vi håpe[:)][:)]

Lykke til idag. Håper du får en fin beskjed. Eg fikk kun 3 egg da de tok hos meg .

Men en trenger bare 1 egg, det vet eg[:D]

Åhh... spent nå ja. snart er klokka 11!

to egg kan være nok det da:) håpe du får et pos svar når du ringer inn dit, jeg tenkte jeg skulle ringe inn kvart på tolv jeg, . lykke til.

Ett egg er i alle fall blitt befruktet, så jeg må bare krysse alt jeg har for at det deler seg som det skal....

Blir det andre også befruktet, ville legen faktisk sette inn begge eggene....... hmmm, jeg får sikkert ikke sove så veldig godt i natt kjenner jeg.....[;)]

Så spennende!

Det er i dag det er innsetting, sant?

Spennende!

ORIGINAL: Hope

Lykke til  Satser på at det er to gullegg.[;)] 

ORIGINAL: lille70

Ett egg er i alle fall blitt befruktet, så jeg må bare krysse alt jeg har for at det deler seg som det skal....

Blir det andre også befruktet, ville legen faktisk sette inn begge eggene....... hmmm, jeg får sikkert ikke sove så veldig godt i natt kjenner jeg.....[;)]

Akkurat det ble resultatet mitt også når jeg ringte inn dagen etter uttak[:)] Så da satser vi på at det er et gullegg du har dyrket fram[;)] LYKKE TIL!!!

Satser på at gullegget mitt blir værende der inne i 9 mnd....[;)]

Man blir optimistisk av å lese hvordan det har gått med deg Ida82, du er til stor inspirasjon for veldig mange av oss her inne.

Klem til deg[:)][:)][:)]

Ingen grunn til å ikke være optimistisk[;)] Er nok en grunn til at du fikk fram et egg skal du se[;)] Jeg tenkte etter at jeg hadde satt inn gullegget at var godt jeg ikke fikk fler, for da slapp dem å ligge å fryse i fryseren[:D]

ORIGINAL: Ida82

Ingen grunn til å ikke være optimistisk[;)] Er nok en grunn til at du fikk fram et egg skal du se[;)] Jeg tenkte etter at jeg hadde satt inn gullegget at var godt jeg ikke fikk fler, for da slapp dem å ligge å fryse i fryseren[:D]

Så søt du er...[:D][:D][:D]

Back
Topp