Bare 1barn?

Spiremor

Forumet er livet
VIP
Jeg har lyst på to. Sambo er førnøyd med det barnet vi har. Burde jeg også være det? Har ikke lyst til å krangle meg til et barn til.. Men tanken på å ikke skulle få flere barn er veldig trist..

ville vært litt tålmodig ang mannen din. ser at barnet ditt akkurat fylte ett år, så når barnet er eldre og ting mindre krevende enn nå kan det hende han endrer mening. men ikke lurt å krangle seg til et barn. lykke til[:)]

Noen spesiell grunn til at han har det ønsket, eller? 

1 års alderen er ikke lite travel heller, da.... [:D]

Ingen planer om å lure han:)

Men jeg ønsker et søsken til frøet. Slik at de to kan ha glede av hverandre. Blir det for stor aldersforskell blir det ikke det samme søskenforholdet.. Sikkert bare jeg som har gått litt i "vranglås" fordi han er så veldig sikker på at han ikke vil ha flere:) egentlig burde jeg jo være kjempe fornøyd med å ha fått en! Ikke alle som får det en gang!

Vi ville bare ha ett barn, men veldig glad det ble to altså!!

Vet om noen som lurer kjærestene...

Jeg tror ikke jeg kunne tenke meg et til akkurat nå, men å bli gravid to sommeren slik at det blir 2,5år i mellom ca hadde vært fint. Men det kommer ikke på tale.

Og han har ingenting stress med den vi har. Det gidder jeg ikke å utdype. Med det er ikke grunnen. Garantert.

ORIGINAL: Skravlemor

ville vært litt tålmodig ang mannen din. ser at barnet ditt akkurat fylte ett år, så når barnet er eldre og ting mindre krevende enn nå kan det hende han endrer mening. men ikke lurt å krangle seg til et barn. lykke til[:)]

ORIGINAL: Skogsrypa

Min samboer har 2 barn fra før, og han vil ikke ha fler enn det som er på vei.. Jeg synes det er kjempetrist, skal jeg bare få oppleve dette en gang? Skal barnet mitt vokse opp uten søsken? Så klart vil h*n ha de 2 han har fra før, men da vårt barn blir født er aldersforskjellen 8 og 11 år, og de er her annenhver helg... Det er liksom ikke det samme[>:]

Men jeg må bare slå meg til ro med det så lenge, og ta det første først, liksom.. :) Så får vi se, om kanskje han er til å snu.. Om ikke blir det nok en sorg jeg må ha med meg..

Som om jeg skulle skrevet det selv.... Bare at aldersforskjellen er 7 og 14 år....

Back
Topp