BARE 12 dager igjen...

LilleMor26

Betatt av forumet
Septembergull'17
Syns egentlig tiden går sakte men når jeg tenker meg om så er det BARE 12 dager igjen til vi får se hva som skjuler seg inni magenxsmile9har på følelsen at det er ei lita prinsessa mn har prøvd ut div kjerringråd for å finne ut men det vise både det ene og det andre:dead: pga at jeg ikke har vært noe særlig kvalm eller spyd så trur jeg det blir gutt men har hørt at man kan bli meeeeget dårlig av gutta åxsmile8 så har jeg min kjære mor og svigermor som vente på hva slags farger dem skal strikkexsmile8 dem håpe på rosa siden vi har sååå mange gutta i familienxsmile5
Flere som har hatt rett på magefølelsen sin?xsmile5

Skal på OUL på tirsdag, veldig spent på om magefølelsen stemmer denne gangen også :)

Har på følelsen at det her kommer til å bli ett laaangt svangerskap:dead:
Er min tredje så vet hva jeg går til men syns dagan fram til OUL går sååå trægt:dead:

Så gøy med bestemødre som kan og vil strikke :) ikke lenge til oul nå da! Hadde rett på magefølelsen sist. Dette svangerskapet har foreløpig vært helt likt som sist, og vi trodde gutt, men er visst ei jente:)

Jeg har drømt to ganger at det er jente, og de fleste rundt meg tror det. Første graviditeter var jeg ikke kvalm et sekund, da fikk jeg gutt, nå kjentes det ut som jeg var sjøsyk i åtte uker.

Flere rundt meg har sagt at magen min ser ut som en jentemage, og jeg har vært lite kvalm.
På ul nå mandag som var så det ut som jente også [emoji173]
Gleder meg til å få det bekrefta på OUL om ikke så lenge, men har allerede kjøpt rosa garn selv [emoji16]

Så gøy med bestemødre som kan og vil strikke :) ikke lenge til oul nå da! Hadde rett på magefølelsen sist. Dette svangerskapet har foreløpig vært helt likt som sist, og vi trodde gutt, men er visst ei jente:)

Ja mine barn har alltid hatt strikka tøy og brukt det massexsmile2 glad jeg har dem fordi jeg ikke kan strikke annet enn sitteunderlagxsmile8

Jeg har drømt to ganger at det er jente, og de fleste rundt meg tror det. Første graviditeter var jeg ikke kvalm et sekund, da fikk jeg gutt, nå kjentes det ut som jeg var sjøsyk i åtte uker.

Har å drømt jente og det samme har flere i slekta:) flere som ser på meg og sir at jeg får jente siden jeg har lagt på meg over det hele:dead:
Huff er meget glad jeg har sluppet unna den kvalmenxsmile5

Jeg har vært kvalm i snart 14 uker, og har veldig jentefølelse. Det blir spennende å se om jeg har rett.

Blir spennende å sexsmile5

Flere rundt meg har sagt at magen min ser ut som en jentemage, og jeg har vært lite kvalm.
På ul nå mandag som var så det ut som jente også [emoji173]
Gleder meg til å få det bekrefta på OUL om ikke så lenge, men har allerede kjøpt rosa garn selv [emoji16]

Ja mange som sir det til meg å så jeg håper jo på å få en jente til selskap i det her gutte husetxsmile8 har 2 gutta fra før og 2 han kattexsmile8
Litt lei av å være den eneste jentaxsmile8

Syns egentlig tiden går sakte men når jeg tenker meg om så er det BARE 12 dager igjen til vi får se hva som skjuler seg inni magenxsmile9har på følelsen at det er ei lita prinsessa mn har prøvd ut div kjerringråd for å finne ut men det vise både det ene og det andre:dead: pga at jeg ikke har vært noe særlig kvalm eller spyd så trur jeg det blir gutt men har hørt at man kan bli meeeeget dårlig av gutta åxsmile8 så har jeg min kjære mor og svigermor som vente på hva slags farger dem skal strikkexsmile8 dem håpe på rosa siden vi har sååå mange gutta i familienxsmile5
Flere som har hatt rett på magefølelsen sin?xsmile5

Jeg var HELT sikker på jente. Jeg har ikke vært kvalm og i helt fin form, og alle kjerringråd tilsa at jeg skulle få gutt :P Alle har kommentert at jeg ser bedre ut om dagen også:) De rundt meg trodde også gutt. Men magefølelsen min var helt riktig :D Girlpower :love7

Jeg var HELT sikker på jente. Jeg har ikke vært kvalm og i helt fin form, og alle kjerringråd tilsa at jeg skulle få gutt :p Alle har kommentert at jeg ser bedre ut om dagen også:) De rundt meg trodde også gutt. Men magefølelsen min var helt riktig :D Girlpower :love7

Ja rart å se og tenke på at alle svangerskap e forskjelligxsmile5
Enda så si det samme som kommer utxsmile8

Her stemte i hvertfall jentefølelsen. Muligens litt påvirket av at vi fikk beskjed om jente på tul, men følte selv at det var altfor tidlig til å si sikkert. Har to gutter fra før og dette svangerskapet har vært helt annerledes til nå. Kvalme, bekken plager og uren hud, noe jeg ikke merket noe av med guttene. Har følt skikkelig at det var jente, selv om jeg ikke helt klarte å tro det med bare gutter fra før ;) Rart nå når vi har fått det bekreftet, og jeg kan si hun om babyen i magen, har ikke gått helt opp for meg enda :Heartpink

Her stemte i hvertfall jentefølelsen. Muligens litt påvirket av at vi fikk beskjed om jente på tul, men følte selv at det var altfor tidlig til å si sikkert. Har to gutter fra før og dette svangerskapet har vært helt annerledes til nå. Kvalme, bekken plager og uren hud, noe jeg ikke merket noe av med guttene. Har følt skikkelig at det var jente, selv om jeg ikke helt klarte å tro det med bare gutter fra før ;) Rart nå når vi har fått det bekreftet, og jeg kan si hun om babyen i magen, har ikke gått helt opp for meg enda :Heartpink

Blir stas for dere med en jente vil jeg truxsmile5
Håpe så klart på jente jeg å men gutten er å så klart velkommenxsmile2

Back
Topp