Bare 12 dager igjen...

MTDC

Forumet er livet
VIP
... til Movember er ferdig!!! :P

Bart er ikke mye lekkert på min sin mann ;)

*spør dumt*
Movember...? o_O

:) Haha - heldigvis er det betre for oss som kan ta på oss ei rosa sløyfe, og ikkje måtte ty til fysiske utskeiingar...

*spør dumt*
Movember...? o_O
Menn sparer til bart for å sette fokus på prostatakreft.. Har vært "tradisjon" i et par år..

Det siste nå er at kvinner skal sette fokus på livmorhalskreft ved å la håret gro der nede fra 1. til 24. desember.. Denne er selvfølgelig ikke like synlig som barten, så de skal visst ha en heklet, rosa trekant i jakkeslaget for å vise at de sparer til langt hår der nede:p

Hihi, har sett overraskende mange barter ute å går nå i november ja!!
Var vel noen som prøvde seg på "musember" også hørte jeg :p hehehehehehe...

Ja, "musember" er kanskje i desember det da :p
Stemmer det ;) Tenker jeg blir med på den, for nå har jeg ikke sjans å se under magen lengre.. Men noen heklet trekant for å vise hvordan det står til der nede til Gud og hvermann kommer det nok ikke til å bli ;)

Akkurat det der er jeg veldig glad for at gubben ikke har fått med seg. :p

"Musember" høres interessant ut, men det burde vært i januar også. Magen er liksom i veien, så alt er risikosport om dagen.. :p

Akkurat det der er jeg veldig glad for at gubben ikke har fått med seg. :p

"Musember" høres interessant ut, men det burde vært i januar også. Magen er liksom i veien, så alt er risikosport om dagen.. :p
Haha.. Ja, jeg kommer nok ikke til å ta meg bryet med å bruke to timer på barbering nedentil 24. desember ;) Skulle virkelig ønske min mann ikke hadde hørt om Movember heller ;)

Samboeren min er ikke stolt nok over barten sin, så han ble ikke med :P
Men henger meg nok på den jeg også, litt ufrivillig, men syntes det rett og slett er slitsomt allerede å fikse seg der :P hehehe....

Haha.. Ja, jeg kommer nok ikke til å ta meg bryet med å bruke to timer på barbering nedentil 24. desember ;) Skulle virkelig ønske min mann ikke hadde hørt om Movember heller ;)

Jeg kan se det for meg - hvert par som skal kose seg på julekvelden i år.. Mannen drar frem motorsag og vernebriller og roper "Er jeg ikke tilbake om en time, dra i tauet!" *fnis*

Jeg kan se det for meg - hvert par som skal kose seg på julekvelden i år.. Mannen drar frem motorsag og vernebriller og roper "Er jeg ikke tilbake om en time, dra i tauet!" *fnis*
Haha:) Fantastisk bilde ;)

Hehehe, herlig! :) Er mange rare barter ute omkring nå :) Men må si jeg syns det er litt morsomt også :)

Hehehe, herlig! :) Er mange rare barter ute omkring nå :) Men må si jeg syns det er litt morsomt også :)
Hihi.. Mannfolket ser ut som en rødhåret politimann fra 80-tallet.. Ikke særlig vakkert ;)

Back
Topp