"Bare" 100 dager igjen!

Klaramari

Glad i forumet
Ser det er mange som poster et bilde eller lager status på sosiale medier når de er BARE 100 dager igjen, og fremstiller det som at dette går fort, snart er baby'n her!
Bare jeg som har kommet til "bare" 100 dager og tenker fy faen 100 lange treige seie utålmodige jævlige dager igjen og at dette IKKE går fort?!
Nå er formen bra, plagene under sjakk og jeg koser meg med voksene mage og stekere spark men jeg er så UTÅLMODIG, jeg vill starte livet med mitt datter NÅ!! 29 oktober virker så uendelig langt unna, er en dato så langt frem i tid så føles nesten litt håpløst ut!!

Sånn måtte starte dagen å syte litt, nå skal resten av dagen brukes til å fange Pokémons med hundene, trene og spille brettspill med min mann :D
HA EN FLOTT DAG DAMER!

Har også "bare" 100 dager igjen i dag:p Men jeg syns dagene går fort, da.. Løper jo etter en 1-åring og 2-åring hver dag, så.. Skulle ønske jeg kunne sitte ned å nyte svangerskapet litt:p

Nei, jeg synes også at det er veldig lenge. Har 102 dager igjen. Men gleder meg til det blir et tosifra antall dager likevel!:)

100 her også! Jeg kjenner litt på panikken. Nå skjer de snart (siden jeg har fått før med de to andre). Er ikke klar!!

Ser det er mange som poster et bilde eller lager status på sosiale medier når de er BARE 100 dager igjen, og fremstiller det som at dette går fort, snart er baby'n her!
Bare jeg som har kommet til "bare" 100 dager og tenker fy faen 100 lange treige seie utålmodige jævlige dager igjen og at dette IKKE går fort?!
Nå er formen bra, plagene under sjakk og jeg koser meg med voksene mage og stekere spark men jeg er så UTÅLMODIG, jeg vill starte livet med mitt datter NÅ!! 29 oktober virker så uendelig langt unna, er en dato så langt frem i tid så føles nesten litt håpløst ut!!

Sånn måtte starte dagen å syte litt, nå skal resten av dagen brukes til å fange Pokémons med hundene, trene og spille brettspill med min mann :D
HA EN FLOTT DAG DAMER!

Jeg er litt delt. Når jeg ser på antall dager føles det LENGE. Når jeg ser på antall uker føles det kort :D
8 uker til permisjonen starter. ÅTTE!! Gleder meg.

Når det er 100 dager igjen så har du 183 dager bak deg, det er jo mye mer enn du har igjen :) jeg har 75 dager igjen i dag og det er i disse dager ganske nøyaktig et halvt år siden jeg fant ut at jeg er gravid :) Det har gått utrolig fort!!!

105 dager igjen. Jeg vill gjerne blir ferdig med graviditeten og få lillesøster i armene, men samtidig så gruer jeg meg! :-O
Plutselig kommer det en baby i hus igjen i tillegg til en aktiv 2åring. Kommer til å bli mange søvnløse netter er jeg redd for og med en mann som er utrolig lat og roter noe ekstemt... :-( så jeg sier; ta den tiden du trenger. :-P

Jeg lå nettopp å funderte på hvor "fort" det har gått til nå, og at det er 100 dager igjen, "bare". Så var litt gøy at dette var det første jeg så her inne i dag :-P Vi er mange med 29.oktober her inne, vi får bare holde ut alle sammen :-) Når vi har våre dyrebare skatter i armene, savner vi sikkert magen :-P

HA EN FLOTT DAG DAMER!

Hehe plutselig går tiden fort skal du se. Bruk tiden på å sove mye og slappe av nå! Søvn er oppskrytt MED barna :P bare til opplysning hehe.

Jeg nyter de siste ukene og dagene :) Gruer meg til netter med minimalt med søvn etter fødsel, barsel er ikke min beste venn :p

Når jeg nå har innfunnet meg i større grad med at jeg mest sannsynlig er sjukemeldt ut svangerskapet, men samtidig orker å gjøre en del, så er det greit at det er 99 dager igjen. Spør meg om en måned, har sikkert andre tanker da :P

Kjenner jeg er litt delt her, jeg har også ca 100 dager igjen og føler meg ikke klar enda!! Har knapt kjøpt noen plagg og har ingenting ennå klart! Og vil gjerne nyte de siste barnløse månedene sammen med samboer og venner før verden sikkert blir snudd litt på hodet :) samtidig gleder jeg meg veldig til å møte henne <3

70 dager igjen og jeg er lei allerede!!! Føler det tar en evighet. Alle sier at man skal fokusere seg på lille som kommer og se frem til det, men merker at det er litt tungt til tider. Gå fra toget til jobben(300m) i varmen tar knekken på meg. Og gå opp trappene tapper meg for energi og jeg blir Max anpusten

74 dager igjen og selv om jeg gleder meg til å hilse på lillesøster så nyter jeg også tiden med de to jeg har, og at de er så store og selvstendige. For jeg vet at dette blir som å begynne på nytt, og det blir veldig veldig fint, men også utfordrende :)

Jeg var nok veldig veldig mye mer utålmodig når vi skulle ha eldstemann :)

100 dager er da ikke lenge! Det går så fort så :)

Jeg har 90 dager igjen, og får nesten litt panikk ved tanken :p særlig ettersom det er en sjanse for at de kommer før tida.

Har ikke kjøpt inn alt, og skulle gjerne hatt litt mer orden i hus og heim og malt barnerom ++ før de kommer.

Back
Topp