Bare 1 uke til Ordinær UL:D

Tamita<3

Glad i forumet
Kan nesten ikke tro at tiden går så fort, det er bare 1 uke til Ordinær UL, gud som jeg gleder meg til det:D
håper bare at jeg slipper å dra alene da, håper mannen får fri et par timer sånn at han å får bli med og se på babyen vår og vite hva vi får.

er det flere enn meg som skal på ul den 21 august?

Bare to dager til vi skal =) Mannen har heldigvis fått fri de timene, så han blir med. Mini har planleggingsdag i barnehagen og skal være hos svigersene. Gleder meg så til å se den lille igjen!

Spennende! Denne uka går nok fort! Føre du veit orde av det så er du der:))

Masse lykke t på ul om ei uke  Æ ska om 13 tima, altså imårra å gler mæ supermasse!!!!!!!!!

Her er det desverre 3 uker igjen på fredag :(

Jeg skal også på UL den 21 august!

Gleder meg masse!

Jeg skal også på ul den 21 aug . 
Er så heldig at sambo har flexi tid på jobben sin så han har jobbet opp fri så han kan bli med meg den dagen :D Det blir bra , er skikkelig spent ... Håper bare han har bestemt seg :P 

Frk Baby i magen ^^, skrev:
Jeg skal også på ul den 21 aug . 
Er så heldig at sambo har flexi tid på jobben sin så han har jobbet opp fri så han kan bli med meg den dagen :D Det blir bra , er skikkelig spent ... Håper bare han har bestemt seg :P 

Heldig du er....
sambo har å enormt med flexi tid på jobben sin, han kunne tatt seg fri i over en måned med all den overtiden han har jobbet, men likevel så kan han ikke ta de ut fordi de trenger han på jobb, og nå har de påtvunget hele gjengen til å jobbe overtid for å bli ferdig med kontrakt de har... huff... i dag så fortalte han meg at han ikke kunne være med:(
jeg ble så skuffet og lei meg, det føles som om jeg går gravid med nr 1 om igjen, bare at forskjellen er at nå bor vi sammen. med nr 1 så bodde vi lang fra hverandre og jeg bodde hos moren min hele svangerskapet, han gikk glipp av så mye pga det.
men jeg hadde nå moren min, brødrer og venner som var der for meg og ble med på kontroller og alt. denne gangen har jeg ingen, huff... blir så deppa av dette her, samtidig som jeg gleder meg så enormt til å se lille mirakelet vårt...

har så lyst å ringe moren min og be henne komme oppover for å være med på ul, men hun jobber og jeg har ikke lyst at hun skal ta seg fri bare for meg når jeg har en mann som skal egentlig være der og bli med på det. jeg vet at viss jeg spør så kommer hun, samme hva.

*sukk* livet er så urettferdig til tider....emoticon

Jeg skal 

Kakken skrev:
Jeg skal 

Og mannen skal være med. Tar oss fri den dagen. Har et håp om å kjøpe litt blått eller rosa etterpå emoticon
Håper du får med noen også, og at timen blir fin uansett

Back
Topp