Bare 1 mnd igjen......

LuckyMom

Venn av forumet
.......til jeg er over første trimester :D Jeg er 8 Uker, tenk det!! Tiden gikk så sakte den første uka etter at vi fikk positiv test, og nå er jeg plutselig kommet 4 uker lengre. Det er så sprøtt å tenke på, men så herlig <3
Lille gull er 2,5 cm...... kan ikke forstå det :))))

*lykkerus*

Gratulerer så mye med 8 uker:)) Skal bli deilig å komme til 2 trimester! Gleder meg selv utrolig til det!

Det er så kjekt, eg er også 8 uker i dag :) Føler det er første milepæl og håper ukene går fort frem til 12 uker er passert =) 

8 uker er en milepæl ja, det følte jeg også :-) Jeg var forresten på ul hos spesialist når jeg var akkurat 8 uker og da var spiren min 14 mm og det var helt riktig i forhold til at jeg var 8 uker...muligens 7+6 så de størrelsene er litt vanskelig å bli klok på :-) Men nå vokser de kjemperaskt fremover da så blir spennende å se om noen uker når jeg skal på ny ul :-)

Gratulerer med 8 uka :o) Æ e 10 uka idag å dæm 6 siste ukan har gått utrolig fort  :o) Gler mæ masse t ul no å få sjå lille babyn min <3 :)

Samuels hjertemamma skrev:
8 uker er en milepæl ja, det følte jeg også :-) Jeg var forresten på ul hos spesialist når jeg var akkurat 8 uker og da var spiren min 14 mm og det var helt riktig i forhold til at jeg var 8 uker...muligens 7+6 så de størrelsene er litt vanskelig å bli klok på :-) Men nå vokser de kjemperaskt fremover da så blir spennende å se om noen uker når jeg skal på ny ul :-)

Ser en det på ultralydbildet? Jeg husker ikke hva han sa til meg i forhold til størrelse. Men på bildet står det 5, 2 cm/ 1.5/45Hz. Lurte på om den da var 1, 5? Jeg var ca. 7+2 da. Kan ikke forstå at forsteret var 5,2 cm...

Tusen takk for gratulasjonene alle sammen :))

Jeg gleder meg sånn til å få se min lille jeg også <3 Tror nok de neste ukene vil gå fort, så lenge jeg jobber... Har vært borte fra jobb allerede 2 dager med noen dagers mellomrom fordi jeg er blitt rammet av en veldig kvalme og løs mage.. :/ Føles ikke bra så tidlig men, kan dessverre ikke styre den saken der.

Jeg har lest på svangerskapskontrollhefte at på første kontroll måles det hvor langt jeg er kommet i svangerskapet.. Hvordan måles det uten ultralyd egentlig?
(skal på første kontroll på torsdag 7 Juni.).

Back
Topp