Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis du trykker på navnet ditt, så kan du se at du har vært medlem siden 15. Juni men du har kun 35 innlegg, og du må ha minst 50 innlegg i denne gruppen for å kunne bli medlemHvor ser man hvor lenge man har vært medlem?
Må man være med der for å bli med i facebook-gruppe etter hvert?
Forumansvarlig er muligens på ferie? Jeg gjør vel ikke regning med at jeg er inne før ferietida er over..Jeg sendte pm om tilgang i går men ikke hørt noe enda. Blir spennende å se!
Inne på profilen din, der står det når du ble medlem. Du må i tillegg ha postet eller svart på/kommentert på 50 innlegg og de må du telle manulet (det gjorde iallefall jeg..)Hvor ser man hvor lenge man har vært medlem?
Jeg et ikke om det finnes noe Facebook-gruppe, det er isåfall veldig hysj hysj - og imot forumreglene..Må man være med der for å bli med i facebook-gruppe etter hvert?
Facebook har ikke noe med babyverden å gjøre .
Så koselig da!!Hm, vi gikk over til facebook sist jeg var her iallfall. Har god kontakt med termingruppen fremdeles
JaSå koselig da!!
Antall kommentarer/innlegg stod på profilen min, så trengte ikke telle manueltInne på profilen din, der står det når du ble medlem. Du må i tillegg ha postet eller svart på/kommentert på 50 innlegg og de må du telle manulet (det gjorde iallefall jeg..)
Ja, men antall kommentarer/innlegg er totalen og ikke spesifikt fra februar2017..Antall kommentarer/innlegg stod på profilen min, så trengte ikke telle manuelt
TakkHvis du trykker på navnet ditt, så kan du se at du har vært medlem siden 15. Juni men du har kun 35 innlegg, og du må ha minst 50 innlegg i denne gruppen for å kunne bli medlem
Jeg et ikke om det finnes noe Facebook-gruppe, det er isåfall veldig hysj hysj - og imot forumreglene..