Barcelona

*josefine*

Elsker forumet
Noen som har hotell å anbefale? Prøvde å finne et ut i fra tripadvisor, men gikk meg litt fast.
Er kun meg og mannen som skal reise :-)

Jeg og mine to gutter lå på Novotel Barcelona City, var veldig fornøyd! Det ligger ikke midt i smørøyet, men metro gikk rett borti veien og andre offentlige transportmidler og. Hvis du vil være midt i sentrum, bør du kanskje se på hoteller langs og nær La Rambla :)

Veldig greit å bo i nærheten av La Rambla. Vi har vært i Barcelona flere ganger, og har ofte bodd litt utenfor sentrum, men da har vi kavet litt med metro eller taxi. Vi var der tidligere i år også (mann med fotballdilla), og da bodde vi rett ved La Rambla. Det var supert :) Men vi bodde ikke på hotell, vi leide leilighet. Var helt ok standard!

Greit å bo i sentrum ja. Bussene og metroen er veldig enkle å forstå seg på da, og går ofte, så det tror jeg ikke burde være noe problem.
Spørs litt hvordan dere liker ferien deres. Vi satte VELDIG pris på at vi bodde et stykke unna La Rambla. Kjåka fullt av turister og lommetyver, mye bråk og leven.

Back
Topp