Barberte du deg jevnlig i svangerskapet?

Turkistliv

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Marslykke 2016
Julegavene 2019
Juliknøttene 2022
Gode triks for hvordan det kan gjøres? :confused005

Har bare ett tips. Voksing :D

Leggene barberte jeg. Satte meg ned i dusjen så fungerte det.
Dåsa ble ikke barbert på en god stund :p

Ja, gjorde det. Måtte ha speil for underlivet. leggene så satt jeg i dusjen for å få tatt.

Har nok ingen tips:-( gjorde det igjennom hele svangerskapet, men magen ble aldri kjempe stor. Hadde den vært mer i veien så jadde jeg nok droppet det en stund:-)

38 uker og få det til enda selv. Har krakk i dusjen da som jeg sitter på. Kjøpte marius krakk fra ikea til kun 35kr.

Barberte leggene noen ganger i mitt første svangerskap. I mitt andre ga jeg blaffen. Da jeg var høygravid og det var 30 grader gikk jeg i Maxikjoler uansett :)

Klarte det greit selv. Men når det nærmet seg 1 mnd før termin så tok jeg det litt på feelingen og det jeg fikk til. Om man ikke ønsker høvel på grunn av mulighet for å kutte seg, så kan man bruke barbermaskin hvis man har det. Fungerte greit det og :)
Sluttet uansett å barbere da det var under 1 mnd igjen til termin på grunn av fare for infeksjon. Fikk informasjon fra sykehuset angående det, så da lot jeg det vokse. :) Jordmødrene har sett det meste vil jeg påstå.

Å ja . Tok en dusj med rier oh shave både legger å høna . Det var tiltak ,for man ser jo ikke hufsa si , så man gambler med livet hehe...
Har barbert meg gjennom alle mine 3 svangerskap. Takler ikke hår . Voks har jeg ikke tid til. Å vente tio håra hat en viss lengde osv. Tenker at å vokse høna gjør vondt .

Mannen hjalp meg der. På slutten var det kun legger og i nødstilfelle bikinilinjen når vi skulle bade. Holdt meg unna på slutten pga fare for infeksjoner under fødsel, nr 3 ble satt igang og var da enda mer sannsynlig for keisersnitt eller sting. Nå har jeg enda ikke sydd og alle 3 gikk rolig for seg men tok ikke sjansen på det.

Å ja . Tok en dusj med rier oh shave både legger å høna . Det var tiltak ,for man ser jo ikke hufsa si , så man gambler med livet hehe...
Har barbert meg gjennom alle mine 3 svangerskap. Takler ikke hår . Voks har jeg ikke tid til. Å vente tio håra hat en viss lengde osv. Tenker at å vokse høna gjør vondt .
Synes voks er gull, jeg :p eneste som setter stopper for det her er prisen

Synes voks er gull, jeg :p eneste som setter stopper for det her er prisen

Voksa legger før , var deilig. Men jeg vil jo ta høna og under arma og livredd det gjør vondt. Hva koster sånt da ? Haha auuuu

Back
Topp