Barberte du deg jevnlig i svangerskapet?

Nei... så når vannet gikk to uker før tiden var det panikkshaving i dusjen.. Tror ikke resultatet ble så veldig pent
 
Barberte så lenge jeg klarte å nå fram - etter det ga jeg faen :hilarious:
 
Ikke sjans til å ta leggene fra høsten og om vinteren, men da bryr jeg meg ikke så hardt om hårete legger uansett :p Men mannen hjalp meg å barbere de før jul :p Ellers tok jeg under armene jevnlig.
 
Ehh, nei. Men jeg barberer meg ikke til vanlig heller, er bare hår.
 
Barberte frem til det ikke gikk lenger :p
 
Dårlig med barbering de første månedene, da jeg lå rett ut med spy og fikk såvidt til å dusje en gang i uka.
Pleier å rake av alt der nede, så har faktisk aldri hatt så mye hår der før! -vi kalte den "urmusa".

Nå tar jeg alt en gang i uka. Armpits hver gang jeg dusjer. Og legger sånn midt i mellom.
 
Ja, det gjorde jeg :) men ble utfordrende på slutten :p spesielt med nr 2, for da var magen ganske stor!
 
Ja, det gikk helt fint. Fikk forøvrig aldri noe spesielt stor mage da :p
 
Nei. Ikke fordi det var vanskelig, for det var det ikke, men fordi jeg ikke gadd.
 
Syns ikke det var så vanskelig, så mulig jeg er rimelig myk og tøyelig. :p Nedentil tynner jeg bare ut til vanlig, så det trenger jeg ikke å se for å få til. Satt som regel i dusjen og tok det derfra. :) Vanskelig å beskrive teknikker. :p
 
Ja, men var ikke det enkleste. Magen ble jo aldri stor, men bekkenet kranglet voldsomt!
 
Barberer innimellom men langt fra jevnlig (utenom under armene da.) resultatet er uvisst derimot :p
 
Barberte meg så lenge jeg klarte, på slutten ble det litt i blinde :D
Så var nok ikke noe vakkert syn
 
Back
Topp