Barbering?

OktoberLykkerus

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Det sies jo at man ikke skal barbere seg nedentil før fødsel, men jeg føler meg veldig møkkete om jeg ikke gjør det! Skal dere la det gro? :D

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Det lever sitt eget liv neddi der om dagen, for jeg kommer ikke til pga magen! :P

-Fra appen-

Kanskje stusse litt et par uker før fødsel, så dem finner fram der nede xD

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg aner ikke hva som skjer der nede altså. Tør ikke begynne uten å se noe.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nok ikke helt glatt til fødsel... Er et ork med den høvelen for tiden. Spørs om ikke mannen må trå til snart altså :rolleyes: Å la det gro fritt vilt orker jeg ikke XD

Blir ikke nybarbert til fødsel, men prøver å holde det nogenlunde "oversiktlig" i mellomtiden, haha, uff, ser jo ingenting lenger uten speil :-p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tar brasilisk wax hver 4-5 uker men skal ta siste ca. 3 uker før termindato. Hørte at med litt jungle der nede kan man unngå å revne for mye og få infektion.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg prøver å stadig "rydde opp" der nede, men fryktelig vanskelig siden jeg ikke ser noe :-P tar en runde ca en gang i uka nå, bare for å holde det vedlike. Blir jo ikke glattbarbering, men i allefall stussing ;-) tenker at tre uker før termin så får jeg holde meg unna. Jobber selv i helsevesenet slik at jeg forstår hvorfor de ikke ønsker at man skal fjerne for mye hår der nede. Er i allefall veldig kjedelig å ende opp med en infeksjon fordi man ikke har fulgt retningslinjene :-P

Sent from my iPad using BV Forum

Her må mannen trå til å hjelpe :-P
Men er ikke veldig nøye nå som jeg ikke ser noe. Har tenkt å la være to - tre uker før termin jeg også. Heller litt "bustete" der nede enn å ende opp med en infeksjon ;-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg kommer nok til å fortsette med barbering, fram til fødsel.
Barberbladene fra Venus med gelè på er praktisk talt umulig å kutte seg på, og jeg lar ikke noen slippe til "der nede", med mindre jeg føler meg vel :-P

Jeg har gitt opp hele barberingsgreia, er aaaalt for mye pes! Fjerner det verste etter fødsel. :P

Dei anbefale vel å slutte med barbering 1 mnd før termin.
Når eg a på kontroll på KK på torsdag, så nevnte faktisk legen da, at eg måtte passa på dette med barbering ;)

Ikke lett å holde orden når en ikke ser rotet...Her blir det barbering 1, kanskje to ganger i uka (hvis jeg har en god uke...) det er altfor mye pes når magen står i veien. Jeg tolererer litt bust jeg, men føler meg ekkel om jeg går mer enn en uke uten. Dersom det er anbefalt å ikke barbere 1 mnd i forveien, så skal jeg klare det også... Men da blir det ikke mye moro på mannen siste tiden. Det blir det gjerne ikke uansett, så tett oppunder fødsel når jeg tenker meg om

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Ser ikke noe der pga magen, men prøver å renske opp i bikinilinja iallefall... :p

Her blir det barbert ja.. Klarer ikke tanken på hår der nede :p barberte meg dagen før fødsel sist og gjør nok det samme igjen;)

Jeg kommer ikke så godt til for barbering om dagen, men jeg går nå over med høvelen så godt jeg kan.

Gruver meg til å ikke kunne ta alt... Magen begynner å bli i veien, så det er nok ikke mange gangene igjen før jeg ikke får det til :p

Jeg tar det jeg får til, orker ikke at det skal lugge :P Men mannen tar det jeg ikke greier. Glatt er det ikke til fødsel!

-Fra appen-

Back
Topp