Barbering..

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Barberer du nedentil, vokser eller lar du det gro? :)
Selv shaver eg, tørr ikkje voksing.. Men nå blor det i blinde da magen er i beien, så det er vell litt her og litt der. Har prøvd å få mannen til å hjelpe men han er redd han gjør noe gale...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Barberer enda :)
Merker det at magen er litt i veien, men regner med jeg får hjelp av mannen når magen blir for stor ;)

jepp her blir alt fjernet ;) men merker jeg ikke kan gjøre det så altfor mye lengre,men min kjære sier han kan hjelpe :) og jeg tar brasiliansk ett par tre ganger i året, orker ikke å gå for lenge ..

Her shaves det, og jeg ser heldigvis fortsatt hva jeg driver med ;)

I et informasjonsbrev fra sykehuset står det at jeg ikke får lov de siste to ukene før termin, pga jordmor vil gjøre det selv. Har noen andre fått beskjed om det?

Jeg barberer, men redd d snart blir omskjæring av det:p tror mannen må trå til etter hvert:)

Her shaves det, og jeg ser heldigvis fortsatt hva jeg driver med ;)

I et informasjonsbrev fra sykehuset står det at jeg ikke får lov de siste to ukene før termin, pga jordmor vil gjøre det selv. Har noen andre fått beskjed om det?
i mitt brev står det "ingen intim barbering 1 mnd før termin" lurer på om det kanskje har noe med at om det blir KS så kan det gå bakterier i såret..de har egne midler for dette :)

i mitt brev står det "ingen intim barbering 1 mnd før termin" lurer på om det kanskje har noe med at om det blir KS så kan det gå bakterier i såret..de har egne midler for dette :)

Ja, det stod noe om infeksjonsfare i brosjyren jeg fikk. En mnd altså? Sikkert litt forskjellig praksis fra sykehus til sykehus :)

Her shaves det, men nå ser jeg snart ikke å få det gjordt....Jeg blir gaaaal hvis det blir langt!
Å min Mann får ikke hjelpe meg!det tørr jeg ikke! laughing7 får bruke speil og gooooooood tid! o_O

Her barberes det, litt etter føl og kjenn metoden :P Hihi, ikke like godt tilsyn alle steder der. Har pleid å vokse bikini linjen, men tørr ikke det nå (litt redd for åreknuter og slikt). Fikk til å barbere selv til siste slutt sist gang - og kommer nok til å gjøre det samme nå - blir nok ikke en mnd grotid på meg selv om det anbefales...

Her shaves det så lenge jeg rekker fram. Det går fint å barbere i halvblinde, gjorde det sist gang da magen var enorm, helt til armene ikke rakk lengre. Den siste tiden bør man uansett la være, for å minske infeksjonsfaren i tilfelle det ender opp med keisersnitt.

Barberer.. Gjort det til siste slutt med de andre. Ble nok ikke like nøye, og så absolutt ikke like ofte som før, men bort må det... Har aldri prøvd voksing, men jeg skal etter denne gang!

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Barberer sånn inni mellom, da krattet har vokst igjen :p hater å barbere meg der, så lar det egentlig få vokse fritt :) sambo har ikke noe i mot det heller :p

Barberer.. Hater når det vokser, men det er så slitsomt.. Ser ikke og bekkenet gjør vondt når jeg står i den "stillingen" såååe, blir ikke så ofte som ellers dessverre :(

Jeg vokser meg, så slipper den problemstillingen ang. speil og om mannen må hjelpe osv :P Og ja, det er vondt de første gangene, men så blir du vant til det og det er ikke så gale lenger. Det er faktisk verdt det!! Slipper de stubber etter en halv dag ;) Jeg går nok aldri tilbake til høvelen igjen :)

Hvordan har det gått med voksingen nå når du er gravid? Er så redd for åreknuter og skader i huden.. Så tørr ikke skikkelig vokseregime :/

Hva koster voksing ca? :) vurderer å prøve :)

Back
Topp