Barbering?!?

lillefixen

Gift med forumet
Leste en fødselshistorie hvor det første vedkommende gjorde når riene startet, var å "hive seg i dusjen og barbere leggene og musa"..

Er det virkelig vanlig å barbere seg nedentil før en fødsel?? Vil helst ha mest mulig hår der nede når jeg skal ligge der og skreve, jeg, føler absolutt ingen trang til å ligge der nybarbert og vise fram musa mi til fremmed sykehuspersonale.

Synspunkter?

Enig med du! jeg tror jeg vil føle meg naken og som en fjortis vist jeg er helt glattbarbert, men samtidlig ser det kanskje ikke så lekkert ut med den urskogen der nede. men tror ikke det første jeg kommer til å tenke på er å barbere meg når riene kommer nei.

Barbering nedentil er i grunn noe av det siste jeg tenker på for tiden, har liksom blitt litt vanskelig med den store kulen i veien. Kjæresten er forståelses full, han har til og med tilbut seg å hjelpe til. Men han har stor forsåelse for at jeg er litt skeptisk til å slippe han til der nede med saks og høvel.

Blir nok bedre når tassen er ute og ting har fått grod, får ta opp igjen klippe ferdighetene da tenker jeg.

Jeg barberer meg som normalt fremover jeg...
Så er jeg det jeg er når riene starter..
men mest sannsynligvis er jeg ikke noe spesielt hårete..
Liker det glatt med en farts-stripe jeg..
(selv om jeg er blitt NOE sløv)

hehe

Sist jeg fødde skulle jeg ønske jeg var litt barbert iallefall pga syinga. Greiere å sy uten for mye hår og lettere å holde rent[&:][&:][&:]

Men jeg rekker faderullan meg ikke ned dit jo...............men denne gangen spiller det ingen stor rolle da jeg skal ha keisersnitt[:D]

Eg liker å ha det litt frisert eg[:D] og har hørt at en del jm foretrekker lite hår då dei ofte må sy litt etterpå[;)] husker ikkje fra forrige gang korleis ståa var der nede[8D] men helt ny barbert var det nok ikkje[:)] 

Jeg får hetta hvis det er mye hår der nede.... [&:] Så her om dagen tok jeg alt... Jeg har hatt en stripe der nede, men jeg ser ikke lenger og det blir så skjevt og greier, så likegodt å kvitte seg med alt.

Og jeg har faktisk litt hetta for å være hårete under fødselen, så det er nok ikke noe hår hos meg når jeg føder, nei....

Også har jordmødrene sagt tidligere, at de har vært glad for at jeg har vært barbert, for det er så mye lettere å se, både når/om det sprekker og når de skal sy...

Men er det en ting JEG har hetta for så er det å være HELT naken! Så jeg har på meg BH og igjenkneppet skjorte. UANSETT hva personalet sier!! Jeg ligger ikke der å flyter utover i hele senga... Huff......

Også har jeg SOKKER!!!!! Hi-hi [:D] BLIR så kald på bena!!!! [&:] 

jeg klarer nok ikke å få det heilt fritt der nede men vil satse på at det er klippt og frisert litt i hvertfall. men jeg rekker ikke ned, ser ikke så må få mannen til å ta stussen der jeg nå da. er litt redd for å begynne selv når jeg ikke har sjangs å se. å klarer ikke bøye meg ned pga bekkenløsninga. det er så ille at det er rett før jeg ikke rekker frem for å vaske heller. så nå må ikke magen vokse mere.. hihi så ille blir det vel ikke

her skal det ikke være noe skog eller no...
prøver så godt jeg kan nå å holde det, men blir som med bind for øyene.
klare ikke ha noe der... usj.
smak og behag....

ORIGINAL: BlåBobler

Også har jordmødrene sagt tidligere, at de har vært glad for at jeg har vært barbert, for det er så mye lettere å se, både når/om det sprekker og når de skal sy... 

Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på. Kanskje barbering er litt lurt allikevel [8|]

Tror jeg kjører BH og igjenkneppet skjorte jeg også! [8D] Å være helt naken foran fremmede mennesker frister ikke noe særlig. Greit nok i garderoben i svømmehallen, men der er liksom alle i samme båt! Her er det bare jeg som skal være naken, mens de andre i rommet får være fullt påkledd! Urettferdig [:@]

mannfolkA? er det flere? hihi. mulig jeg gikk glipp av noe nå, ja.
kanskje lurt å barbere med tanke på syinga da, ja! sant sant!

huff..det er jo så vanskelig å se hvor en høvler[&:] men jeg skal prøve å holde urskogen nede til den dagen jeg må dra til sykehuset.. tror jeg ville følt meg litt nake uten "ulltrusa" mi[8D]

Tok en liten prat med min kjære i dag og han hjelper gledelig til med å kortklippe før fødselen.
Forklarte at det kanskje kunne være lurt med hensyn til sting og div ting.
Så det praktiske med ikke å ha noe der etter alle de fine argunemtene her gitt.

Ble bare plutselig så vanskelig å gjøre det selv når man plutsekig hadde en kul i veien gitt.

Back
Topp