Barbering før fødsel

Sjokoladekaka

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Hva tenker dere om barbering nedentid før fødsel? Har du/gjorde du det?

Jeg mener å ha lest at det ikke er bra og øker sjansen for infeksjon, men jeg vet ikke om jeg klarer å la det gro noe mer nå. Har så lyst til å gå løs med høvelen :P

Jeg mener å ha lest at det ikke er bra og øker sjansen for infeksjon, men jeg vet ikke om jeg klarer å la det gro noe mer nå. Har så lyst til å gå løs med høvelen :P
Sniker fra oktober 2018...
Jeg pleier å vokse meg der nede, men mener ho "voksedama" sa at de ville helst at man ikke var nybarbert eller vokset når det nærmet seg fødsel...
Vet ikke om alle jordmødre mener det samme men...

Sniker fra oktober 2018...
Jeg pleier å vokse meg der nede, men mener ho "voksedama" sa at de ville helst at man ikke var nybarbert eller vokset når det nærmet seg fødsel...
Vet ikke om alle jordmødre mener det samme men...

Det er det jeg også har fått inntrykk av egentlig. Skal prøve å holde meg unna :P

Jeg barberte meg ikke, men trimmet med saks slik at jeg følte meg litt vel[emoji6] fikk infeksjon for det om [emoji57]

Jeg barberte meg ikke, klippet litt før begge fødsler. Først tenkte jeg at drt blkr litt flaut, men under fødselen glemmer man raskt slike ting ;)

Jeg brukte maskin. Da tar man ikke alt. Jeg takler ikke hårvekst nedentil. Syntes det klør.

Da jeg ikke kunne se meg selv nedentil så tenkte jeg bare drit i det, :-p haha. Jeg orket ikke styre med det, å de sier jo og at man helst ikke skal være helt nybarbert pga infeksjon osv.

Lot det gro i 6 uker, som jordmor anbefalte :happy: Følte ikke på det under fødsel. Følte meg kanskje om mulig mindre naken med litt hår der :)

Jeg var så sliten og lei på slutten av det gikk gro som det ville:hilarious: pleier bruke maskin så det ikke er helt krise tilstander, men når den var tom for batteri blei det ikke noe av:p fikl tatt unna en del før fødsel mener jeg, men snuppa var så treig med å komme at det grodde mer enn nok ut igjen før fødsel.

Back
Topp