Barbering av legger - menn

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Jeg hadde trukket kølapp inne på Ops bygg før i dag for å få hjelp til noe maling.
Mens jeg stud å ventet la jeg merke til en mann, vil tippe han var rundt 40 som gikk i shorts og tydelig hadde barberte legger.

I min omgangskrets er det ikke normalt at mennene barberer leggene, og kan heller ikke huske jeg har sett det før.

Da ble jeg fryktelig nysgjerrig på hva som er normalt.
Barberer deres menn leggene, og er det normalt i deres omgangskrets?

Nei (!) :D

Nei aldri sett det. Men eg likar ikkje menn med hårete bryst eller rygg. Armer og bein går fint ;)

Vet en del av de mennene på jobb som sykler mye (landeveissykkel) barberer leggene ihvertfall.

Nei, det har jeg aldri opplevd.

Ikke vanlig her nei, men vet også om noen syklister (de er det jo mange av om dagen) og svømmere som gjør det.

I den svenske serien, bonusfamilien er det en ungkar som påstår at dette er det «nye» da.

:stop

Ikke mannen. Men kjente en som syklet mye og han gjorde det pga det.

Det finnes jo de menn som naturlig har veldig lite hår...Så det kunne jo være en av de?

Men nei, mannfolk skal ikke barbere legger. Men nå liker jeg de med mye hår;)

Nei ikke vanlig i min krets, men som ei anna skriver har ogsåjeg kolleger som sykler og barberer legger i sykkelsesongen:-)

Er vist ikke noe godt når hårene nappes av sykkelkjedet:hilarious:

Ikkje blant dei eg kjenner. Men dei som er proffe symjarar barberer jo alt av kroppshår fordi det gir motstand i vatnet, har eg høyrd.

Kan vera mange årsakar til det. Forfengelegheit er berre éi av dei. Som til dømes sjukdom, yrke/hobby-relatert, eller eit veddemål. :hilarious:

Nei ikke vanlig i min krets, men som ei anna skriver har ogsåjeg kolleger som sykler og barberer legger i sykkelsesongen:)

Er vist ikke noe godt når hårene nappes av sykkelkjedet:hilarious:

Så det er derfor syklister barberer leggene ja :hilarious:

Nei, er ikke vanlig, men de som sykler og gjerne de som svømmer(de som er proffe) gjør det:)

Nei, det er ikke vanlig i min omgangskrets i alle fall. Men jeg omgås ikke mange syklister heller

Mannen min tar ikke armer og ben eller brystkasse, men uvisst av hvilken grunn barberer han ryggen. Han har naturlig mye hår ja men jeg liker ham. Og barbert rygg stikker noen dager ;)

Ikke normalt her heller, men tenkte også på de som er veldig sykkelentusiaster altså. De barberer vel leggene :)

Nei, men foruten de jeg kjenner som er aktive syklister, maratonløpere etc

Back
Topp