Barbering av busken

M&M2014

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Var på et annet forum, der hadde ei anbefalt dermenica(??) hårfjerningskrem, og hun hadde ikke fått irritert hud eller noe av den...

Jeg skal prøve, liker IKKE buskas... har vært dårlig til å shave i det siste, har hatt et realt uhell før. Og jeg hadde vondt for å sitte i noen dager etterpå[8|]. Derfor tør jeg ikke å barebere da jeg ikke ser så bra.... Og samboeren min driter i hår så er fint lite hjelp å få der...

Hmm.. Er litt skeptisk til sånn hårfjerningskremer der nede [8|]

Men si hvordan det går da, må jo være lettere det enn å risitere lemmer for å fjærne det [:D]

Tidligre skepsis til det selv, men nå skal jeg prøve. Vet kondomeriet selger intim hårfjerning, men med den så fjernes kanskje halvparten[:@]

Det selges jo liksom på apoteket, så da kan det vel ikke være såå ille. Men veet der hadde vært uaktuelt for å si det sånn[8D]

Om jeg går inn for det så ser jeg, jeg også. Men da blir det HALSBRANN, pluss vansker med å gå etterpå. Er slik superoverbeveglig, men etter jeg ble gravid så har jeg også fått med noen fæle smerter på kjøpet da jeg gjør disse bevegelsene, og ikke kjenner jeg da jeg går over leddenes evne heller[&:] Så da er det bedre jeg holder meg unna[:D]

eg er så mjuk (skryte) at eg fremdeles klarer det:) Sitter på rompa såklart:) men det er no berre enn so lenge:P

Står i dusjen og barbere meg overalt eg[:)][:)] Har vel liten mage eg då[:)]

Jeg ser ingen verdens ting [:'(] Har bare følt meg frem foreløpig, men resultatet blir litt så som så! Så jeg er åpen for forslag, men er skeptisk til VEET. Har prøvd før, på leggene riktignok, og følte det svei.

Vi har et speil i dusjen! Det blir alltid fullt å dugg og jeg har ikke helt sett nødvendigheten med å ha et sånt i dusjen, men det var nå et i det dusjkabinettet. Det har kommet godt med nå. Litt vanskelig i begynnelsen siden alt blir motsatt, men det er bedre enn å prøve å strekke seg over magen!

Blir det alt for vanskelig har jeg vurdert å dra å få gjort det på en salong. Har ikke prøvd det før og det er vel ikke så mange som kommer for å få voksa seg der når de er gravide. Tenkte meg rett å slett en brasiliansk en! Så blir det borte alt sammen. Er ikke stor fan av hår.
Jeg gikk å voksa leggene sist. Veldig deilig å slippe å styre med det der.

har boblebad med en sittekant på - perfekt å sitte å shave legger og diverse etter bad..
må dursje både meg og badet etterpå men.. jajaja[:D]
SER ikke alt men har gått greit nok hittil.. vurderer å bruke speil etterhvert også - for jeg skal ikke gi opp kampen!! [8D]

ORIGINAL: Fiolen

Jeg ser ingen verdens ting [:'(] Har bare følt meg frem foreløpig, men resultatet blir litt så som så! Så jeg er åpen for forslag, men er skeptisk til VEET. Har prøvd før, på leggene riktignok, og følte det svei.

Som sagt skeptisk til VEET selv, derfor så skal jeg da teste dette merket. Da anfdre har hatt positive opplevelser med dette[:)]

Men selv om jeg kan bøye meg men dog bli invalid, så er det vanskelig i forhold til et knøtt lite dusj kabinett. Derfor hadde det vært svar på alle mine problemer[8D] Skal ihvertfall teste det ut, ut å shoppe til helga eller rett over helga[:D]

Back
Topp