barbente føtter på treverk!

*Kolibri*

Forumet er livet
vesla løp barbent på verandaen til foreldrene mine og det endte opp i masse masse flis under føttene[&:] vi fikk ut noen ved at sambo holdt bena, faren min holdt armene og jeg tok ut med pinsett..men det var helt fryktelig og tilslutt måtte vi gråte litt sammen vesla og jeg[X(]
Kan resten bare være, eller har dere noen tips til å få dem ut? jeg får jo ikke lov å røre føttene hennes etter hendelsen[8|]

Putte føttene i vann kanskje?? myke det opp også titte under kanskej gni litt
har ikke fler ideer

jeg vet akkurat hvodan du har. slet bare med en flis i fingren. hun skreik og jeg holdt fast mens
jeg prøvde å få ut flisen

Føttene i bløt i grønnsåpevann kan funke ja og jeg ville nå for sikkerhets skyld ha prøvd å få ut alle. Kan fort blir betennelse i slikt. Leander har fått flis i beina og hendene noen ganger i vinter, fra gammelt golv i hytta til mamma og typen og fra rekkverket til rutsjebanen i barnehagen. Han syns heldigvis bare det er morsomt/interessant å få fjerna flis så han kommer og har "flis" rett som det er, men det er gjerne bare et lite rusk på hånda hans eller et lite sår. [8D]

Grønnsåpe ja, hvis ikke hun er plaget med de så la de være. De kommer ut av seg selv etterhvert.

Føler med deg, hørtes ikke kos ut nei.

Høres ut som om de andre har gitt deg mange gode råd her. Håper de hjelper[:)]

Back
Topp