Bar i bryllupet

calo

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Er det mange her inne som skal ha egen bar? Hvor mye skal dere ha? Har dere tenkt å tilby noen få drinker?

Det er bar det vi skal ha bryllupsfesten, men ikke fri bar. [:D] Vi driter dessverre ikke penger[8D]

skal lage til egen bar men så langt er jeg ikke kommet i planleggingen. mulig jeg får lillebroren min til å være bartender

vi skal ha fri bar[:D]
håper vi får kokken vår til å finne en til å stå i baren, så kan han handle inn d han tror vi trenger.

Det er en bar i det lokalet vi skal leie, så vi kommer til å sette drikka der. Henger nok opp en liste over hva som er i baren, og så får folk mikse sine egne drinker hvis de vil ha det. Vi har dessverre ingen som kan stå i baren, men regner med at det går greit at folk forsyner seg med det de vil ha.

ja, vi skal ha bar, men ikke såååå mye utvalg. Skal i allefall ha øl, hvitvin,rødvin,litt rusbrus, cognac, baileys, gin & tonic....kanskje caprina og en annen god drink[;)]

Vi skal ha bar ja[:D] Er en kamerat som skall leke bartender[;)][;)] Hehe...

Kommer til å lage en drinkmeny bestående av 4-5 drinker, foreløpig har vi tenkt på disse:

• Filur
  • Mojito
  • Champagnebrus( er ikke brus altså..Hihi)
  • Uh-la-la-la eller Caught in the act
Er de vi har foreløpig...Så skal vi ha øl, vin og cider[:D]

Der me skal ha bryllupet har de bar med egen bartender..,og folk får kjøpe drekka si sjøl [;)] Vi er ikke intressert i å spandere fylla på 90 folk [8D] (hakke råd heller)

Fri bar her, og æ føler vi har mer enn nok drikke.. Roald (min kjære) er redd d skal bli forlite så vi har handla MYE..

skal ha fri bar [:D] er muligens en servitør som skal ta ansvar for å blande litt drinker og sånn i starten

vi skal ha fri bar og har fått ei venninna av mamma som har litt peil til å stå der.
skal ha noen utvalg av vanlige drinker.
har tatt utgangspunktet i denne:

http://www.festplanlegging.no/2008/07/hvor-mye-alkohol-trengs-til-festen.html

ORIGINAL: catgun

vi skal ha fri bar og har fått ei venninna av mamma som har litt peil til å stå der.
skal ha noen utvalg av vanlige drinker.
har tatt utgangspunktet i denne:

http://www.festplanlegging.no/2008/07/hvor-mye-alkohol-trengs-til-festen.html

Takk [:)]

ORIGINAL: millejenta

Vi skal ha det på hotell med fri bar.

[:)]

Vi skal ha egen bar, men med bartender.
Skal ha drinker som mojito, strawberry daiqury, GT, o.l.

Skal ha bar, med bartender. Blir ikke fri bar, men heller ikke full pris på alkoholen. Men har ikke bestemt oss for hvilke frinker vi skal ha enda

Back
Topp