Bannlyst!

Chihaya

Forumet er livet
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
Novemberlykke 2016
Jeg erklærer herved hvitost for bannlyst i mitt hus. Fysj for en lukt! :p

Hva reagerer du på nå? :p

Åh hvitost er jo nesten drt eneste jeg har lyst til å spise av pålegg for tiden. Det og snøfrisk. Er ikke noe jeg kommer på som jeg absolutt ikke tåler lukta av, men det er mye jeg ikke har lyst til å spise likevel.

Haha! :'-D reagerer mye mindre på lukter nå enn forrige svangerskap. Men har reagert på skyllemiddellukt på klær, som jeg vanligvis syns lukter godt. Det jeg syns lukter fælt til vanlig, lukter bare myye verre nå. Feks var jeg innom ei gammeltante av meg her en dag, der sto det en del oppvask som luktet litt og jeg kjempet mot å brekke meg. Var ikke der så lenge :-p

Jeg har bannlyst salami!! Gubben spiser det hele tiden og jeg må rett og slett bare gå bort ;)

Klarer ikke tanken på fisk... og det er jo litt dumt, siden vi helst skal spise det flere ganger i uken :) Prøver og finne nye retter jeg kan ha det i, som kan skjule det litt :p

Åh hvitost er jo nesten drt eneste jeg har lyst til å spise av pålegg for tiden. Det og snøfrisk. Er ikke noe jeg kommer på som jeg absolutt ikke tåler lukta av, men det er mye jeg ikke har lyst til å spise likevel.
Jeg og. Eneste jeg syns er noe særlig å spise er brød med hvitost, majones og tomat!

Snusen til mannen! Får en skikkelig reaksjon hver gang han åpner snusboksen :-(

Lukten av oppvaskmaskinen når den er ferdig. Det lukter metall, og metall lukter blod :( vanskelig å bannlyse den, må nesten sitte den på og vaske det som er i den :(

Jeg erklærer herved hvitost for bannlyst i mitt hus. Fysj for en lukt! :p

Hva reagerer du på nå? :p
Jeg brekker meg og blir kvalm av jarlsberg (som jeg elsker til vanlig), men vanlig hvitost fra Norvegia går fint å spise.

Hvitløk og soyasaus, noe vi ellers bruker mye av her i huset... :S

Mannens ånde etter han hadde spist trippel løk sørlandchipsen kan bare ikke beskrives! Blææh! Og mannen fant ut at det ble en kjempegøy lek å plage meg med den ;)

Parfymen til min svigerinne. Ganske kjipt, spesielt siden vi ikke har fortalt om graviditeten enda så kan liksom ikke si noe heller :p

Back
Topp