Banning

Har en gutt på snart to år som dessverre har fått med seg noen stygge gloser !
Kan ikke annet enn å takke oss selv for det!
Jeg og samboer har prøvd å unngå å si slikt når han er i nærheten men noen ganger har vi glemt oss!
Og nå kan han plutselig rope ut f*tte, og f**n
Han gjør det ofte når han tuller og skaper seg!
Jeg prøver å forklare at det ikke er lov , og unngår å gi for mye oppmerksomhet , for da syns han d er gøy!

Jeg må si jeg kvier meg til han skal i Bhg igjen i mrg!
Hva om han holder på der ? [emoji85]
Det skjer i situasjoner du Allers helst ikke vil !

Som når vi satt på hotell og spiste frokost og han bare roper ut[emoji85]

Jeg og samboer har prøvd å unngå å si slikt når han er i nærheten men noen ganger har vi glemt oss!
Jeg prøver å forklare at det ikke er lov , og unngår å gi for mye oppmerksomhet , for da syns han d er gøy!

Haha:smiley-bounce022 Unnskyld at jeg ler, men dette synes jeg var hysterisk morsomt:D Jeg har jo ei som er like gammel, og her må vi også være forsiktige. De plukker opp ALT i den alderen:p Så jeg har ingen andre råd enn å snakke så pent dere kan når han er rundt;) Og selvfølgelig ikke gi oppmerksomhet når han sier det selv om man har lyst til å le:p

Haha:smiley-bounce022 Unnskyld at jeg ler, men dette synes jeg var hysterisk morsomt:D Jeg har jo ei som er like gammel, og her må vi også være forsiktige. De plukker opp ALT i den alderen:p Så jeg har ingen andre råd enn å snakke så pent dere kan når han er rundt;) Og selvfølgelig ikke gi oppmerksomhet når han sier det selv om man har lyst til å le:p

Skjønner godt at du ler!
Vi sliter jo litt med å holde maska når han begynner !
Spes når man har vert en plass der man stresser for at d skal skje!
Når han da roper det ut hjemme så er det litt deilig å kunne le og slippe anspenheten...men har vert mer flink på å ikke gi oppmerksomhet rundt det!

Prøvd å snu det til noe annet,men de skjønner jo mer enn vi av og til tror ,så d har ikke funket![emoji23]

Trur ikke du skal være så alt for redd, for trur ikke han er den eneste. Virker som de små har lært mye i sommer [emoji28]
Hær kom lille hjem fra BHG Med en del nye ord hun hadde lært første uka etter ferien.
Sto å laget middag og plutselig smeller det:
"Din idiot!" Fra ho, også sprang ho rundt i stua, æ e en idiot, æ e en idiot!

Må le jeg også, poden her på snart 3 sier, hver gang han ser en katt; "Den jævla katta" [emoji23][emoji23][emoji23] Jeg hater katter og vi har jo en katt som bruker hagen vår som toalett og en dag rabla det for meg og jeg bare "nå har den jævla katta vært her igjen"!

Trur ikke du skal være så alt for redd, for trur ikke han er den eneste. Virker som de små har lært mye i sommer [emoji28]
Hær kom lille hjem fra BHG Med en del nye ord hun hadde lært første uka etter ferien.
Sto å laget middag og plutselig smeller det:
"Din idiot!" Fra ho, også sprang ho rundt i stua, æ e en idiot, æ e en idiot!

Hehe! Uff...ja er nok ikke den eneste!
Men stresser litt kjenner jeg ! På et eller annet tid tidspunkt vil de nok lære det uansett!
Er iallefall ikke tvil om at de lærer fort ![emoji23]

Må le jeg også, poden her på snart 3 sier, hver gang han ser en katt; "Den jævla katta" [emoji23][emoji23][emoji23] Jeg hater katter og vi har jo en katt som bruker hagen vår som toalett og en dag rabla det for meg og jeg bare "nå har den jævla katta vært her igjen"!

Så vittig![emoji4][emoji23]

Pappa sa til meg at når jeg var liten så hadde han en uvane med å si helvete når han glemte seg og kjørte litt for fort på ferister/fartsdumper! Noe som resulterte i at jeg begynte med "hevlete" hver gang vi da kjørte på sånne[emoji23]

Back
Topp