Banner under bildet?

Alk84

Gift med forumet
Ja hvordan har dere fått det? den under profilbildet med VIP, Aprilgjengen Etc.... er det noe man kan lage selv, eller må man få det tildelt?

VIP får du etter 6000? Innlegg tror jeg

Aprilgjengen osv viser at du er del av ett skjult forum innenfor termingruppa di. Jeg f.eks i juni 2015

Tilgangsansvarlig betyr at det er du som er ansvarlig for å bla gi tilgang til denne gruppa.

så det vil si at du får det utdelt ;) rart når jeg da mener jeg er medlem i skjult gruppe på april 2013... hmmmm

så det vil si at du får det utdelt ;) rart når jeg da mener jeg er medlem i skjult gruppe på april 2013... hmmmm
Dere velger selv om dere vil ha banner, om dere vil så får alle det. Har vært i to skjulte, og på dem ene hadde vi ikke fordi det var et par som ikke ville, da droppet vi det. Hør med de andre og send pm til den som er ansvarlig for deres forum :)

Dere velger selv om dere vil ha banner, om dere vil så får alle det. Har vært i to skjulte, og på dem ene hadde vi ikke fordi det var et par som ikke ville, da droppet vi det. Hør med de andre og send pm til den som er ansvarlig for deres forum :)
de er ikke så aktive der inne lenger, så det er ikke sånn kjempe viktig, men ser at noen av de har, men ikke alle :) så det skal nok gå griet, men kjente jeg følte meg litt "naken" :p

Back
Topp