Banner mye sånn plutselig!

Cathrine_86

Gift med forumet
Robin har begynt å banne så masse, tar opp alt mulig! Hælleduud, fy flate , å paan..

Sambo sa at Robin ute her en dagen hadde duttet på isen, rundet hjørnet på huset å sagt: Py paan d va glatt.. Er jo litt komisk i noen sammenhenger da, men er jo ikke så fint akkurat, spes når han er i barnehagen da!

Banner deres mye eller har lært noen av disse fancy orda?? [:-]

Nei, ingen banning her. Han har vel knapt hørt et banneord i sitt liv, jeg banner nemlig ikke rundt ungene, og sambo prøver å la være han også.

Jepp! Hørte det for første gang for et par dager siden. Faen faen! Med et stort glis om munnen! [:D] Vi prøver å ignorere det... De sliter litt i barnehagen nå for det er tingen å si blandt de små der. [:-]

Tomine sa "satan" i mårrest. Trodde jeg skulle dø,der jeg sto.

ORIGINAL: Skrållan

Nei, ingen banning her. Han har vel knapt hørt et banneord i sitt liv, jeg banner nemlig ikke rundt ungene, og sambo prøver å la være han også.

samme her! [:)]

Jeg banner heller ikke noe spessielt, men sambo derimot, han klarer jo søren ikke holde seg, er jo ikke så vanskelig det! Vet jo de lærer orda før eller siden, men kunne gjerne venta en god stund til jaa! Vertfall faan [8D]

Her har han sagt faen og herregud, ikke så veldig sjarmerende [&:]
Han har en tante som banner veldig mye så skylder på henne [8D]

Tror ikke vi banner så mye vi heller for har ikke hørt direkt bannskap. men vi sier herregud, helsike og åååå æ e så lei - så det sier Michael også så klart [:-]

Nei har ikke hørt noe banning. men hun sier herregud, men har bare sagt det ett par ganger eller noe sånn[:)]

Maiken banner ikke, sier bare Shitt Man om noe skjer...haha, herlig å høre på [:)]

ORIGINAL: Skrållan

Mia kom plutselig å sa "Satan" her om dagen..... skjerpe meg[&o][:-]

Back
Topp