banner du foran barna?

Nei de gjør eg ikkje. Syns de e då stygt å banna. Uff nestan sån att jag mistar respekten før folk nær eg hør de banna .

Nei ikke når de bikker 1år ca :-P

Har hendt. Spesielt om jeg slår storetåa i trappa. Innmari vondt det :p Men for det aller meste klarer jeg å bytte ut banneord med litt mildere ord altså. Jeg er flink til det da. Til dags dato har min egen farmor aldri hørt meg si noe verre enn herregud :p Så jeg kan skjule banninga godt da syns jeg :p

Nei, aldri.. syns ikke noe om at små barn skal går rundt å si banneord. De lærer det kanskje av andre uansett senere, men de skal i hvert fall ikke lære sånt av meg...

Ja jeg gjør det nå, hun er 3 mnder. Må venne meg av det før hun blir så stor at hun gjentar ting.. :p

Det prøver vi virkelig å unngå, og det er heldigvis ikke en stor del av språket vi bruker :)
Men det har nok lilevel hendt - da er 6-åringen kjapp på å irettesette :-D

Forsøker å si noe annet. Men som nevnt over: ikke lett hvis jeg slår meg skikkelig :P

Syns det er så stygt, passer språke vårt veldig, men kan skje om jeg slår meg eller noe, men har foreløpig klart å hente meg inn:p

Nei, er ho bare 6 mnd da... Men banner ikke i det hele tatt ;)

prøver å begrense meg, nå er de så store at de hermer også :-P

begge to har begynt å sette hendene i siden å utbryte "oh my goood"-- :-O

Hender der kommer noen gloser hvis jeg slår meg. Ellers finner jeg hellet snillere ord.

Jobber veldig for å slutte, for nå er han blitt en liten svamp som gjentar ALT!

Back
Topp