Banker på

Migica

Gift med forumet
Marsboerne 20 18
❤ Aprilbarna19 ❤
It's gonna be May 2019
Hei!
Driver og snuser litt på å komme inn til dere. Jeg er gravid, men foreløpig usikker på hvilken måned termin blir da jeg helt overraskende fant ut at jeg er over 5 uker på vei (cb digital) men ennå har en uke til mensen skal komme. Hadde mensen forrige måned men den var sannsynligvis bare en blødning. Er i gang og venter på time til lege over påske. Dersom alt er bra og termin stemmer med mens fra januar noe som er mest sannsynlig så er jeg 7+3 I dag med termin 09.11.18. Men som sagt, usikker [emoji4]
Kan jeg komme inn til dere sånn foreløpig?
Hadde en ma i september 17 så har ikke høye forhåpninger til denne graviditeten men vil så gjerne at spiren skal sitte frem til november 18 [emoji4]

Velkommen og gratulerer så mye med spiren[emoji177][emoji173]

Hei!
Driver og snuser litt på å komme inn til dere. Jeg er gravid, men foreløpig usikker på hvilken måned termin blir da jeg helt overraskende fant ut at jeg er over 5 uker på vei (cb digital) men ennå har en uke til mensen skal komme. Hadde mensen forrige måned men den var sannsynligvis bare en blødning. Er i gang og venter på time til lege over påske. Dersom alt er bra og termin stemmer med mens fra januar noe som er mest sannsynlig så er jeg 7+3 I dag med termin 09.11.18. Men som sagt, usikker [emoji4]
Kan jeg komme inn til dere sånn foreløpig?
Hadde en ma i september 17 så har ikke høye forhåpninger til denne graviditeten men vil så gjerne at spiren skal sitte frem til november 18 [emoji4]

Koselig å se deg her[emoji5] Gratulerer med spire, spennende[emoji173]️ Jeg er også rundt 7+2, men ble satt tilbake noen dager på tul. Håper vi får gå helt til termin denne gangen [emoji173]️

Takk! Koselig å se deg og katzi [emoji4] håper den sitter hele veien nå Ja!

Velkommen inn hit :) og gratulerer :)

Velkommen inn hit og gratulerer så mye med spireliten i magen! Krysser det som krysses kan for novemberbaby:Heartpink

Back
Topp