Bankende hjerte

R

Ripemom

Guest
Da har jeg vært på tidlig UL og sett et bankende hjerte. Alt så bra ut i livmoren og embryo har utviklet seg fint. Lurer på sjansen for SA nå som alt virker greit så langt Har jo min alder mot meg men jeg mener å ha lest at nå øker sjansen for at det går bra da det er konstatert hjerte aktivitet.

Håper dere andre i september gruppa har det fint
 
Da jeg var på ul 7+5 med yngste, fikk jeg vite at nå var sannsynligheten for at det skulle gå bra så stor at jeg bare kunne glede meg.
 
Jeg fikk fortalt at hvis man ser hjerteaktivitet etter 8+0 er det bare 2% sjanse for at det skal gå galt :) Håper det går veien for oss alle ❤️
 
Var på tidlig UL i går og fikk se bankene hjerte :Heartred
Så morro at fler har gjort det. Er nok stor sannsynlighet for at det skal gå bra :happy:
 
Nervøsiteten tok overhånd, så jeg var på ny tul idag. Fikk også se et bankende hjerte. 9+3 nå
 
Godt å lese at det sannsynligvis går bra når man har sett/hørt hjertet:love7

Var på tul 7+5, 8+3, og 9+3 og da var alt bra. Enda er jeg nervøs, men hjalp å lese dette:Heartpink
 
Jeg har opplevd det motsatte, å miste etter jeg fikk se hjerteslag. MEN det var så tidlig som 7+0, og jeg bestilte ultralyd fordi jeg blødde ganske mye.
 
Back
Topp