Bankende hjerte,men truende abort...

line02

Glad i forumet
Hei jenter:)
Jeg var på ul forrige onsdag, der vi ikke fant noe hjerteaktivitet, (han trodde jeg var kortere på vei enn det jeg mente)..
På onsdag kveld startet blødningene, og har blødd i en uke..(ga seg i går)...

Har tenkt at dette har gått dårlig,men var på ul igjen i dag:)
Der var det et bankende hjerte, og han mente jeg var 6+2:)

Meeeen.. Fostersekken ligger "langt nede", og over der er deg en stor blodansamling...
Ingen glede kommer uten bi-smak liksom..
Bestemmer denne blodansamlingen seg for å komme, drar den med seg fosteret mest sannsynlig...

Noen som har erfaring med truende abort?? Og gjerne gode solskinnshistorier de vil dele?? Hihi
 
Jeg hadde store blødninger uke 6 til 12, og fortsatt småblødninger innimellom. To ganger fant vi nye hematom, men begge ser ut til å ha tømt seg eller blitt absorbert uten flere problemer.

Jeg må innrømme at skrekken fortsatt sitter i, men en grundig ul i uke 18 gir håp om solskinnshistorie.
 
Har ingen erfaringer men krysser fingrene for deg og lille spiren!
 
Håper det går bra. Har bare hatt blodansamling som "tørka" inn og forsvant uten at jeg begynte å blø. Så trenger jo ikke bety at den "løsner"
 
Tusen takk for svar:)

Ja, er jo ikke sikkert den løsner,og håper den ikke gjør det... Men blir jo så usikker og redd..
 
Krysser fingrene for at det går bra. Håper spira klorer seg fast lykke til
 
En veninnne hadde også et hematom som de trodde kunne ta med seg fosteranlegget, men hun styrtblødde et par runder (i uke 6 og 8 tror jeg det var) uten å miste. Fint at du har fått veskjed om å ta det med ro, krysser fingrene for at hematomet blir borte av seg selv :)
 
Hei. Sniker fra før svangerskapet og følte for å svare deg på dette! Jeg hadde en truende abort når jeg var gravid med datteren min. Husker det var sommer og vi skulle på ferie. Fikk beskjed om å ta det rolig og visst blødningene tok seg opp så måtte jeg kontakte legevakt. Blødde hele den uken jeg var på ferie og fikk ikke opplevd stedet noe særlig heller da jeg sov hele dagen MEN solskinnshistorie ønsket du og vel ja datteren vår er i dag 8 år ☺ Har også flere venninner som har blødd til uke 12 og lenger og har barn i da. Krysser fingrene for deg ☺
 
Huff, har ingen erfaring men krysser fingrene før at spiren klorer seg fast, så får du klore deg fast i sofa og ta det mest mulig med ro til faren er overxsmile2
 
Back
Topp