spiren2 Forumet er livet Septemberlykke 2015 17 Jan 2011 #1 Har DNBnor slik at man kan ha personlig bilde på bankkortet? [:)] Postenbaken har, vet jeg! Men har DNBnor det?
Har DNBnor slik at man kan ha personlig bilde på bankkortet? [:)] Postenbaken har, vet jeg! Men har DNBnor det?
Pontus Gift med forumet 17 Jan 2011 #3 ja..tror du kan bestille det på nettbanken din...det kan jeg i nettbanken min..(har dnb nor også..men har ikke sjekket der om jeg kan det)
ja..tror du kan bestille det på nettbanken din...det kan jeg i nettbanken min..(har dnb nor også..men har ikke sjekket der om jeg kan det)
Kineblomst Gift med forumet 17 Jan 2011 #4 Jeg har både bank-kort og visa kort med personlig bilde på fra DNB nor
Prinsessa* Forumet er livet VIP Sommerfuglene Marsipanene 2019 Snøfnuggene 2025 ❄️ 17 Jan 2011 #5 Jeg spurte om det i fjor og da hadde ikke dnb nor det. så da er det nytt i år. Kan noen si hvor på nett siden en finner noe om det? jeg fant det ikke den gangen + at jeg ringte banken og der sa de også nei. [&o]
Jeg spurte om det i fjor og da hadde ikke dnb nor det. så da er det nytt i år. Kan noen si hvor på nett siden en finner noe om det? jeg fant det ikke den gangen + at jeg ringte banken og der sa de også nei. [&o]
spiren2 Forumet er livet Septemberlykke 2015 17 Jan 2011 #6 Ja, legg gjerne ut en link eller en forklaring hvor man finner det? [:)] Prøvde å lete her om dagen, men fant absolutt ingenting [&:]
Ja, legg gjerne ut en link eller en forklaring hvor man finner det? [:)] Prøvde å lete her om dagen, men fant absolutt ingenting [&:]