Bank i bordet.....

Vepsen

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Det glemte jeg tydeligvis!!!!

Snakket med arbeidsgiver i går at jeg føler meg bedre og gleder meg til å komme tilbake snart.... Er jo litt småkvalm som vanlig, men tenker at kanskje jeg har spist litt lite. Blæh.... Ender opp med å kaste opp helt frem til kl 3 i natt. Så nå er jeg sliten.
Blir jo bekymret for den lille midt oppe i det hele, men hun sparker jo som vanlig, så da er det vel bare bra:)

Må jo le litt av meg selv og som er litt halt pga bekkenløsning, som intenst prøver å "løpe" til badet:) flott stil:)
Dagens syting fra meg... Beklager, måtte bare få det ut!

Lille har det fint! Hun tar den næringen hun trenger uansett, det er bare din kropp det går utover... Så ikke tenk på det i alle fall! :)

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Lille har det fint! Hun tar den næringen hun trenger uansett, det er bare din kropp det går utover... Så ikke tenk på det i alle fall! :)

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00
Prøver å roe meg ned med det, men blir automatisk bekymret når man kaster opp kraftig i 9 timer i strekk. Men tenker mer rasjonelt i dag:) hun kan tære så mye hun vil på kroppen min:)

huff da :(
Masse god bedring til deg :)

Uff,så kjipt. Baby koser seg nok og padler videre på tross av dette ja. God bedring :-)

Tusen takk for det! Prøver å få i meg noen kjeks og litt saft her, men er redd for at det skal starte igjen :confused: Trøster meg selv med at jeg har noe fint som venter i juli:)

Back
Topp