Bank bank

Lille Luringen

Elsker forumet
Assistert-jentene
hvem der? JO 3årstrassen kom bare såder rett på oss trur jeg. Helt plutslig er det protester, og ikke små protester heller. Spesielt ikveld, ja han er fortsatt våken for han SKA ikke sove.. Han er helt vrang med alt. Gjøres det ikke på han sin måte så er det problem. Som fantis (bamsen hannes), han hadde glemt den på badet, pappa henter den. Da va de feil for han kunde selv hente den, og da skrek han i ti min pga de. Vi legger fantis på badet, så han kan hente den da, da var faen i meg de feil også...[:@][:@][:@] litt frustrert om dagen her altså!!

Flere som har de sånn, eller noen gode tips i saken??!

Jaaaada, kjenner til det! Har en meget bestemt sønn jeg også, spesielt hvis han er sliten eller trøtt.
Heldigvis er det ikke så ofte lenger, men han har sine øyeblikk!

Har ikke så mange tips, annet enn å holde hodet kaldt og velge sine kamper med omhu...
Lett å si, ikke så lett å gjøre, men jeg prøver så godt jeg kan når det står på. Så snakker vi om det
etterpå, at det ikke var noe koselig, og så får jeg/vi en kos og suss og så er vi venner igjen.

Ikke så lett å forholde seg til når det skjer, for det er så usammenhengende, men jeg prøver å tenke
at det bare er en periode han må gjennom. -Og at han bare prøver å finne sin selvstendighet og finne
ut hvor mye strikken kan strekkes. Ikke vet jeg, jeg er ikke psykolog.. Men det har roet seg veldig her iallefall.

Lykke til, håper det går bedre snart! [:)]

Her begynte også trassen til lillemor for noen uker siden, på kvelden. Hun kunne være våken i 1,5-2 timer etter leggetid og bare trasse(les:hyle, legge seg ned på gulvet, komme opp 1000 ganger etc). Det endte opp med at vi laget et belønningssystem hvor hun fikk et klistremerke for hver kveld hun var flink å legge seg, og etter fem klistremerker fikk hun en liten pakke. Og det funka som bare rakkern!Verdt et forsøk?

Laget et blogginnlegg om det hvis du vil se hvordan belønningssystemet så ut, samt lese mer om det. Link: http://mariazlilleverden.blogg.no/1283528205_lader_opp_til_natteva.html

Back
Topp