Bank bank....hvem der?

*Mai11&Nov13og18?*

Glad i forumet
Jo, det er kvalmen :confused:
Hvordan skal denne dagen gå på jobben med fulle Kunde Lister :( noen som har råd om kvalmestillende?

Selger de slikt på apoteket?
Tyrkisk pepper hjalp meg veldig sist

Visste ikke at det skulle hjelpe men jeg spiste det tilfeldig nå når vi var på Tenerife og jeg syns det hjalp. vet det skal finnes nooppå apoteket.

vært grusomt kvalm i dag jeg også! :/
det som hjelper meg er å spise faktisk.. er liksom både før og en stund etter at kvalmen er verst.. så gjelder å finne noen småting som kan hjelpe de i verste øyeblikkene.. men å spise er kanskje litt vanskelig de gangene man ligger å er grønn i trynet! kanskje jeg skal prøve meg på tyrkisk pepper som du anbefaler ;)

Jeg tar b vitaminer hver morgen og afipran når det er som værst :)
Uten om det spiser jeg regelmessig og mellom måltider med frukt.

Hvordan er kvalmen for dere? Jeg er kvalm i "bølgedaler" jamt uteover dagen liksom. Plutselig fyller munnen seg med vann, men så kan jeg liksom svelge den bort. Veldig uvant for meg, siden jeg ikke var kvalm i det hele tatt med mine to andre...

Anbefaler dere å prøve ingefærrot. Selv skar jeg noen skiver som jeg hadde i en kopp og lagde te av! Drakk det i 16uker med nr2 :oops:
Denne gangen har ikke kvalmen kommet ennå, men den kommer vel.....

Hvordan er kvalmen for dere? Jeg er kvalm i "bølgedaler" jamt uteover dagen liksom. Plutselig fyller munnen seg med vann, men så kan jeg liksom svelge den bort. Veldig uvant for meg, siden jeg ikke var kvalm i det hele tatt med mine to andre...

Sånn har jeg det også, det kommer og går i ett sett.
I det ene øyblikket kan jeg være helt fin og plutselig slår kvalmen meg ut!

Ser du har fått noen lure tips oppover her ;)

Du kan jo prøve reisesyke tabletter, mange som sier de har god virkning av de.
Eller sjøsyke/morgen kvalme bånd.

Jeg var ikke kvalm med de to andre, så da er det kanskje en jente i vente??? Håpehåpe!

Sjøsykebånd har hjulpet meg. Lå over doskålen i går kveld, men fikk heldigvis sove. Vært småkvalm i dag, men etter en lett treningsøkt så har kvalmen gitt seg :)

Back
Topp