Banish fat, boost metabolism!

Frk. Snopesyk

Forumet er livet
Med Jillian var fantastisk bra! Anbefales til de som er ferdig med 30 day shred! Den varer nesten en time, og den inneholder kickboxing og en del av de samme elementene som 30 DS, bare uten vekter. Jeg ble veeeldig positivt overrasket over at jeg klarte hele timen uten å holde på å dø, men den var jaggu tung nok! Utrolig deilig å kjenne at jeg begynner å komme i god form [:D]

Jeg prøvde meg såvidt på yoga meltdown og den virket også utrolig bra. Jeg gav meg etter en liten stund, og jeg har fullstendig gangsperre et par dager etterpå... Burde nok ha strekt ut litt, ja! Så på hun ene bak der, at hun svetta skikkelig, så det tar godt!

Hehe så bra!
Skal begynne med yoga'n som sagt jeg da. Alltid hatt lyst til å prøve det, så det passet jo midt i blinken at Jillian kom med en sånn video nå.[:)]

Skal begynne med yogaen jeg også, men tenker å trene denne en gang i uka, yoga en gang i uka og så kanskje et par levels med 30 DS en gang i uka [:)] 3 ganger i uka må vel holde?

Det holder sikkert fint[:D]

åh! hurra, da skal jeg se på den[:D]

ORIGINAL: frøkensnurp

ORIGINAL: FruAlma

Jeg prøvde meg såvidt på yoga meltdown og den virket også utrolig bra. Jeg gav meg etter en liten stund, og jeg har fullstendig gangsperre et par dager etterpå... Burde nok ha strekt ut litt, ja! Så på hun ene bak der, at hun svetta skikkelig, så det tar godt!

kan noen sende meg en PM med info om hvor jeg kan få tak i denne? [:)]

Den kan kjøpes på amazon, den og flere andre. Har sendt deg en pm[;)]

ORIGINAL: frøkensnurp

ORIGINAL: FruAlma

kan noen sende meg en PM med info om hvor jeg kan få tak i denne? [:)]

Meg å? [:)] Og gjerne hvor man får tak i Banish fat, boost metabolism også?[:)]

Dere som har fått pm om 30 DS, det er bare å gjøre akkurat det samme, bare å søke på den videoen dere vil ha i stedet for 30 DS.

Åh, enda en? Herregud, jeg laster jo ned alt jeg kommer over. Har blitt treningsnarkoman jeg nå [8|]

Back
Topp