BANG ekstremt trøtt i uke 8 :P

Poe

Blir kjent med forumet
Noen flere? Jeg er vel 8+3 i dag og har nettopp sovet ca hele dagen. Nesten litt komisk hvor trøtt jeg plutselig har blitt. Håper det gir seg snart! Er heldig som har mulighet til å være hjemme for tiden.

Jeg kunne sovet hele tiden.. Sovnet sittende i sofaen isted med dataen på beina - sov i 2 timer! :O Latterlig! ;P

Jeg er, til tross for veldig lite søvn, ikke noe særlig trett.. forstår ingenting hehw

Enormt trøtt! Sovna kl 22 i går kveld på sofaen, våkna 1 å gjekk rett i sengo å la meg, våkna 10 idag tidlig og har bare sett trøtt i tryne ut i heila dag, aldri utkvilt :p i tillegg til 12times soving om natto er da sjølvsakt masse små dupping på dagen :)

Sinnssykt trøtt her å! Orker ingenting. Men det blir vel bedre etterhvert håper jeg! Fordi dette er slitsomt!

Jeg ble plutselig veldig trøtt i går da jeg begynte på uke 6 ;) måtte ut i bilen i lunsjpausen på jobb i dag og legge meg litt nedpå ;) he he

Blir ofte trøttere på ettermiddagen, og griper alle muligheter jeg får til å slappe av. Merker også at jeg blir fortere andpusten og sliten av å være i samme aktiviteter som tidligere.. Trøster meg med at det sannsynlig bare er en periode nå i begynnelsen :-)

Sovna under en forelesning i dag :(
Sovna på sofaen etter middag i dag å var bort vekk noen timer... absolutt større søvn behov nå ja!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har vært sykemeldt 3 uker så ikke følt på trettheten før idag. Etter 90 min forelesning må jeg snart finne hvilerommet!!

hehe føler akkurat det samme her !! Klarer nesten ikke å være våken på skolen og med engang jeg kommer hjem sovner jeg på sofaen...

Jeg har ikke gjort noe annet enn å sove de siste 3 døgnene :-p

Back
Topp