banan!!!!!!!

plutt

Elsker forumet
VIP
Når kan jeg begynne å skrape banan til lille?

jeg har en sånn bok med baby mat og da står det 5-6 mnd. Men de har det jo i maten i butikken d står 4 mnd på så hvis du må gi mat før 6 mnd går nok banan bra[;)] har hørt at avocado og banan er super førstegang mat, meeen de kan få litt mage au av banan, pass på at den er ordentlig myk/moden[:)]

Julia storkoste seg med litt banan i den babyfeeder'n i dag [:D]

Håper hun ikke får vondt i magen [&:]

Vilde har fått litt bananan en stund nå, kanskje i 1 mnd ( men blir 6 mnd neste uke). Blir aldri store mengdene. Skraper av litt av den når jeg skal spise, smatter det i seg.

blander dere bananen eller avokado med noe?? eller bare moser det skikkelig?

Casper holdt på å få en liten bit banan i halsen, og etter det har jeg ikke turt.. hmmm!! [&o]

Jeg skraper den helt tynt med en teskje, får bare bittelitt av gangen. Blir nesten flytende og ingen klumper da.

Jeg ga det når de var 4 mnd :) hs sa det var greit da [:)]

ORIGINAL: *MommyToBe*

blander dere bananen eller avokado med noe?? eller bare moser det skikkelig?

Casper holdt på å få en liten bit banan i halsen, og etter det har jeg ikke turt.. hmmm!! [&o]

Jeg moser den med en gaffel, og litt ekstra med en skje. Ellers har jeg også tatt den i stavmikseren, men da ble den veldig tynn..

avakadoen moser jeg med stavmikseren sammen med morsmelk eller mme [:D]

prøvde for 1 gang i dag, men hun likte det ikke - er visst grøt som gjelder [:)]

puttet mosen i isbitbrett så det er lett å varme opp når hun skal ha smaksprøver [;)]

Back
Topp